掃呢頁CODE去手機

2018年8月26日 星期日

港姐2018:港姐:心口驚現神秘印!朱千雪同靚湯鬥娘 __,千雪,港姐,朱千雪,

朱千雪同湯洛雯今日齊齊跌watt!女星朱千雪、湯洛雯(靚湯)以晚裝出席港姐頒獎禮,但晚裝略嫌老氣。千雪心口更出現曬燶黑印,六年前選港姐的她,被問可覺得 ...


朱千雪同湯洛雯今日齊齊跌watt!


女星朱千雪、湯洛雯(靚湯)以晚裝出席港姐頒獎禮,但晚裝略嫌老氣。千雪心口更出現曬燶黑印,六年前選港姐的她,被問可覺得歲月催人老?她笑言:「只會愈大愈靚!」而湯洛雯則指自己見過一班應屆港姐,覺得(20)鄧卓殷可愛。千雪則指:「今年港姐質素高,真係好難揀。」湯洛雯則表示當年選美好快就得番十零個人,好似好少人選咁,又話她與朱千雪當年都是被批評「驚嚇類」,身形需要減肥。

談到湯洛雯近日被指發福,她笑言:「因為我選完囉!同埋我要增肥先至有上圍,要有啲割捨。(你想同妹妹鬥身材?)佢暴露啫!我就會收理。(支唔支持妹妹參加選美?)支持!(咁佢想唔想選?)佢話着泳衣尷尬,但又成日放泳衣相上網。」而朱千雪則笑言她們行出嚟冇得修圖,但掟上網可以修圖。湯洛雯則笑言現在唔多唔少都會修相片,又笑言唔知這樣說會不會激嬲妹妹。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!