掃呢頁CODE去手機

2018年8月26日 星期日

黎明:激似樣!51歲黎明首晒囡囡正面 __,黎明,

BB好可愛呢!51歲天王黎明(Leon)今年4月底榮升做爸爸,其唱片公司女助手Wing為佢誕下囡囡,不過自此Leon都冇再提及囡囡近況,但尋晚Leon ...


BB好可愛呢!


51歲天王黎明(Leon)今年4月底榮升做爸爸,其唱片公司女助手Wing為佢誕下囡囡,不過自此Leon都冇再提及囡囡近況,但尋晚Leon喺東莞舉行演唱會,有粉絲大叫佢係爸爸,Leon都心情大靚答:「yes,I know !I am Papa!」仲話遲啲會公司囡囡近況。

說時遲那時快,Leon今日已經找數,竟然喺社交網上載囡囡得意正面相,仲留言:「我的女兒...好胖呵呵,...平凡是她的運氣 分享!一直和我一起成長的家族朋友」相中所見,Leon囡囡單眼皮,皮膚白雪雪,面珠肥嘟嘟超得意!網民都話佢似足爸爸!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!