掃呢頁CODE去手機

2018年8月26日 星期日

《延禧攻略》:《延禧》終極戰!瓔珞最大敵人竟然係佢 __,延禧攻略,《延禧》,

邊個先係瓔珞最大敵人?大陸宮鬥劇《延禧攻略》今晚70集大結局,唔只主角受到大家關注,就連配角都引起網民熱烈討論,因為佢係BigBoss-太監「袁春望」 ...


邊個先係瓔珞最大敵人?


大陸宮鬥劇《延禧攻略》今晚70集大結局,唔只主角受到大家關注,就連配角都引起網民熱烈討論,因為佢係Big Boss-太監「袁春望」王茂蕾!

「如懿皇后」佘詩曼10年嚟不斷受到袁春望煽動,使其設計陷害五阿哥永琪,又唆擺皇上親弟同親王謀反,劇迷都好心疼皇后被袁春望利用!而「傅恒」許凱見到袁春望同親王密會,擔心會發生大事,喺佢帶兵出征前,趕緊去提醒魏瓔珞要小心。

其實,袁春望喺原著小說中係皇上親兄弟,不過係私生子,入宮係為咗復仇,本來同「瓔珞」吳謹言係義兄妹,但因為瓔珞入宮做妃子令佢逐漸變奸!劇迷都話:「有人說順嬪是後期最大敵手,但袁春望才是大魔王。」

而早前曝光嘅片段中,瓔珞喺床上吐血,仲向宮女交待後事,究竟面對住如懿皇后、親王以及最大敵人袁春望夾擊下,主角們最後下場係點呢?而粉絲都睇到入晒戲,支持瓔珞奮戰到底,仲引用佢名言「誰要是再唧唧歪歪,我有的是法子對付他」為佢集氣呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!