掃呢頁CODE去手機

2018年8月26日 星期日

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】羅敏莊狂數老公缺點 __,羅敏莊,

Mimi話老公有好多缺點!東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,今集繼續有羅敏莊(Mimi)擔任嘉賓,與主持人 ...


Mimi話老公有好多缺點!


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,今集繼續有羅敏莊(Mimi)擔任嘉賓,與主持人李惠儀(Kiwi)大玩快問快答遊戲。遊戲一開始Kiwi就叫Mimi大數老公(陳國邦)最大嘅缺點,Mimi就一秒大爆笑話︰「嘩!好多㗎喎!」

再問到最欣賞老公啲咩嘅時候,Mini就即時「靚兜」表示︰「又好多㗎喎!佢趁我去緊旅行嘅時候換咗個新鏡面爐頭,嚟取代咗個好舊嘅灶頭。」言談間乘機大放閃光彈。另外,Mimi自爆娛圈誘惑好大,又話唔會信任自己,但就話老公好有控制能力,究竟點解呢?想知就千祈唔可以錯過最新一集嘅《閨蜜睡房》!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!