掃呢頁CODE去手機

2018年8月26日 星期日

【或告誹謗】羅霖稱贍養費係零 劉坤銘反擊:無間斷支付孩子學費 __,劉坤銘,羅霖,

(資料圖片)
羅霖同劉坤銘於2013年離婚,一度為贍養費對簿公堂,最後兩人協議庭外和解,三個仔撫養權屬於羅霖。羅霖前日受訪時稱,最近到過律師樓,計過6年內嘅支出同收 ...


羅霖同劉坤銘於2013年離婚,一度為贍養費對簿公堂,最後兩人協議庭外和解,三個仔撫養權屬於羅霖。



羅霖前日受訪時稱,最近到過律師樓,計過6年內嘅支出同收入,照顧3個仔嘅使費,超過500萬。佢當日仲話:「呢六年嚟,冇一個人相信我贍養費係零,到噚日仲有人問緊我,冇可能冇贍養費,真係零。」佢又舉例,大仔外國升學3年至少使咗150萬,二仔美國讀兩年書,使費都超過100萬。



而劉坤銘今日向傳媒回覆指,多年來考慮到兒子尚未成年,選擇克制同沉默保護兒子,但鑑於長子及次子已成年,三子亦進入青春期,希望藉機會釐清誤解。劉坤銘在信中稱:「自2011年,羅霖單方面申請離婚至今,羅小姐一直以離婚案件,不斷作出失實的報道。」當中或涉及誹謗,又不滿羅霖以受害人身份自居及以孩子作宣傳。劉坤銘又表示渴望與孩子建立關係,但就遭到羅霖破壞。



劉坤銘又稱,已按照12年的離婚協議及法庭的頒令,作出財產處理,包括房產、現金等資產轉移俾咗羅霖,又謂:「本人亦按法庭的指令完成支付給予羅小姐的所有相關金額。」



而羅霖講過「贍養費係零」,劉坤銘就指兒子的生活費,父母都應當承擔,劉坤銘在回覆中指:「一直無間斷地支付三個孩子的學費,直至三個孩子完成大學。」



劉坤銘最後表示將考慮申請禁制令,阻止羅霖利用孩子宣傳,又話會就誹謗保留法律權利。



對於前夫劉坤銘公開反擊,《蘋果》嘗試聯絡羅霖,暫未回覆。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!