掃呢頁CODE去手機

2018年8月26日 星期日

意甲:【C朗爭議】空門Miss又點?C朗一樣強 __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

(法新社圖片)C朗效力皇馬期間入波如斬瓜切菜,但嚟到意甲仲未入波,首次喺祖雲達斯主場出擊對拉素,下半場一次面對空門竟告失機,都算罕見,不過大家唔好只着 ...


(法新社圖片)


C朗效力皇馬期間入波如斬瓜切菜,但嚟到意甲仲未入波,首次喺祖雲達斯主場出擊對拉素,下半場一次面對空門竟告失機,都算罕見,不過大家唔好只着眼於呢個世紀miss,其實C朗全場仍然交出球王級數據,表現搶鏡,只欠一個入波而已。

下半場75分鐘,C朗接應隊友右路傳中,門將已失位形成空門狀態,但當時喺門前只有1米嘅C朗竟然先踢空氣,皮球再撞後腳彈橫,身旁隊友文迪蘇傑補射入網,構成入波,而C朗亦只係尷尬一笑,跟住同隊友慶祝。

在網站《whoscored》數據顯示,C朗獲得全場最高嘅8.1分,5次射門3次中框,3次被侵犯,2次過人成功,1次攔截成功,傳球成功率高達90%。

祖雲達斯主教練阿里基表示:「意大利與西班牙不同,C朗是知道的,他的表現相當不錯,我對他至今為止發揮出的影響非常滿意。」

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!