掃呢頁CODE去手機

2018年8月26日 星期日

港姐2018:「仙氣紅姑」陳曉華認定邊位佳麗係勁敵? __,紅姑,陳曉華,陳曉,港姐,鍾楚紅,

陳曉華認定勁敵只有自己。《2018香港小姐競選》20位佳麗到銅鑼灣一化妝品店進行宣傳,「仙氣紅姑」(17)陳曉華(Hera)憑大方得體表現而獲現場歡迎 ...


陳曉華認定勁敵只有自己。


《2018香港小姐競選》20位佳麗到銅鑼灣一化妝品店進行宣傳,「仙氣紅姑」(17)陳曉華(Hera)憑大方得體表現而獲現場歡迎,在20位佳麗中脫穎而出成為「我最喜愛佳麗獎」得主,問到是否信心大增?Hera表示:「係我第一個獎,真係意想不到,到場時以為自己表現唔好,但見到咁多人咁精神,大家都對住我笑,令我都Feel到好開心。」問到是否化妝高手?Hera笑言:「參選時覺得自己唔差,直至我遇到(19)楊帆先發現佢係化妝達人,大家傾好多化妝心得。(係勁敵?)勁敵只有自己,唔好有比較。(習慣素顏?)我成日都素顏,拍拖都可以素顏。」

提到可有留意(15)陳苑澄(Tania)因「Kiki Challenge」掀起風波?Hera說:「冇留意報道,但知佢好唔開心。(身為港姐會謹慎?)因為我都好忙,少私人時間搞社交網。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!