掃呢頁CODE去手機

2019年6月2日 星期日

余思霆:「泰」解放!余思霆施吸睛大法狂晒33C __,余思霆,

余思霆初到泰國,梗要同陽光玩遊戲啦。前華姐余思霆(Stitch)之前與無綫藝人朱敏瀚大方認愛,不過男方日前生日,她卻冇影,只得羅天宇與他慶生,原來St ...


余思霆初到泰國,梗要同陽光玩遊戲啦。


前華姐余思霆(Stitch)之前與無綫藝人朱敏瀚大方認愛,不過男方日前生日,她卻冇影,只得羅天宇與他慶生,原來Stitch去了泰國拍攝無綫節目《Ben Sir睇樓團》,同行的還有麥美恩與Ben Sir(歐陽偉豪)。問到出發前有否為男友慶祝?她笑言:「去泰國之前同佢食咗生日飯,仲送咗小禮物畀佢,因為想低調,所以冇Po相!」

玩得最癲

Stitch年輕貌美,上圍擁有33C的她,難得去到泰國當然不會吝嗇晒身材,工作之餘穿上三點式暢泳,享受泰國的陽光與海灘,只見身材均稱的她,相當惹火!不說不知,外表斯文、說話陰聲細氣的她,原來最愛潛水、滑水。她受訪時說:「去年夏天我都成日同啲朋友出海玩,次次玩得最癲嗰個就係我,比啲男仔玩得更癲!加上我有高級潛水牌,之前去台灣都成日潛水,好鍾意海。(今次有冇同麥美恩結伴同『游』?)佢好驚曬黑,係咁搽防曬,所以都冇落水。我本身黑底,曬一陣就黑,所以放棄咗,曬就曬」

麥美恩變帶街

首次到泰國的Stitch相當喜歡當地:「呢個Trip好在有美恩同行,每日拍攝完收工,佢就帶我去行街,我想行邊買乜,同佢講聲都會帶我去,我真係太幸福嘞!」更笑言此行飲了一生人最多的椰青!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!