掃呢頁CODE去手機

2019年6月2日 星期日

郭富城:激罕晒溫馨 郭富城方媛拖實囡囡行公園 __,方媛,郭富城,

溫馨。天王郭富城太太方媛趁住尋日係「六一國際兒童節」,罕有地晒出一家三口嘅照片,佢哋三個手拖手喺公園行緊,真係溫馨到爆!相中佢哋都係背向鏡頭,城城就一 ...


溫馨。


天王郭富城太太方媛趁住尋日係「六一國際兒童節」,罕有地晒出一家三口嘅照片,佢哋三個手拖手喺公園行緊,真係溫馨到爆!

相中佢哋都係背向鏡頭,城城就一貫打扮戴晒口罩同Cap帽,方媛身穿一件粉色加印花短袖上衣,搭配窄身牛仔褲,手腳纖瘦完全睇唔出今年四月 先至第二度做媽咪,睇嚟佢產後收身真係做得好好。而大女Chantelle就着住件紅Tee好搶眼,紮住辮仔嘅佢四圍望好似對公園所有事物都好感興趣。而細女Charlotte就未有入鏡,相信係因為出世冇耐,所以今次行公園就未有機會同行。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!