掃呢頁CODE去手機

2019年6月2日 星期日

湯洛雯激咀黃德斌唔敢畀父母睇 __,湯洛雯,黃德斌,

湯洛雯(右)與林秀怡化身黑白雙煞,齊晒美腿。
湯洛雯激咀黃德斌唔敢畀父母睇藝人高海寧(高Ling)、楊明、林秀怡及湯洛雯(靚湯)等,昨午出席劇集《婚姻合伙人》結局篇宣傳,已離巢的監製潘嘉德特別到場 ...


湯洛雯激咀黃德斌唔敢畀父母睇

藝人高海寧(高Ling)、楊明、林秀怡及湯洛雯(靚湯)等,昨午出席劇集《婚姻合伙人》結局篇宣傳,已離巢的監製潘嘉德特別到場打氣。據悉,《婚》劇結局篇會交代黃德斌盛怒下強姦高Ling,再掀起劇情高潮。

靚湯受訪時自爆早前播出與黃德斌的吻戲,是入行以來最激的一次:「好緊張,播出直情唔敢畀父母睇!」原本今天便投入《法證先鋒IV》的拍攝,因天雨關係延遲一日開工,她說:「我好似插班生中途插入,台前幕後已經似一家人。」之前她在街上跌倒,左腳韌帶輕微撕裂,要慢慢復原。而林秀怡提到與陸永的「鴛鴦戲水」戲即笑說:「唔明點解佢着埋對鞋落水,可能甩色搞到池水變黑,好臭仲要拍足一日,諗起都惡心。」

高海寧得長輩歡心

至於高Ling與楊明已投入新劇《網絡騙案》的演出,她自爆:「兩劇都講我飛楊明,所以佢兩位阿媽都好憎我。」不過,屢與音樂人鄧智偉傳婚訊的她,卻信心十足指自己很受長輩歡迎,未來可以與奶奶同住,還說:「好多長輩都鍾意我o架!」楊明在旁亦說:「女友(莊思明)父母已經當咗我係半邊仔。(你媽咪錫思明?)對我衰都錫佢!」

高海寧、楊明近期人氣熱爆,笑言對到悶。
  • 高海寧、楊明近期人氣熱爆,笑言對到悶。
湯洛雯與黃德斌激咀,睇番個心都卜卜跳。

  • 湯洛雯與黃德斌激咀,睇番個心都卜卜跳。



鍾意就快D Share啦!