掃呢頁CODE去手機

2019年6月2日 星期日

黃翠如:正式出嫁!黃翠如第一次見爸爸喊 __,黃翠如,

講番當日補擺婚宴,笑到甜絲絲!藝人黃翠如及伍樂怡等到將軍澳出席活動,剛從峇里舉行婚宴返港的翠如心情大佳,表示今次籌備婚禮花了短短一個月時間:「喺峇里留 ...


講番當日補擺婚宴,笑到甜絲絲!


藝人黃翠如及伍樂怡等到將軍澳出席活動,剛從峇里舉行婚宴返港的翠如心情大佳,表示今次籌備婚禮花了短短一個月時間:「喺峇里留咗5日,加埋我同Edwin(老公蕭正楠)得15個人參加,因為想簡簡單單,亦唔想驚動記者朋友。地點係我揀嘅,只係想畀長輩們一個難忘開心嘅回憶,父母覺得個女正正式式出嫁喇!(婚禮上有咩難忘事?)我爸爸拖住我入去,同Edwin講自己照顧得個女唔夠,希望佢照顧得好啲,佢真係好sweet。我咁大個女第一次見爸爸喊,佢平日亦唔多講嘢,所以我都眼濕濕。(Edwin有咩回應?)佢係第一個喊嘅。」

回顧結婚一年,翠如大讚老公比婚前更加聽話:「好似佢公幹返屋企,會自動自覺幫我洗車,平時又會幫我吹頭,小事上都好貼心。」當問到翠如返港後會否補擺喜宴,她坦言:「唔會喇,因為覺得朋友要來婚宴好浪費精力,亦唔想記者朋友咁辛苦。」

原來峇里行禮後,翠如飛往日本旅行,然後再到馬來西亞探望朋友:「每度都留咗幾日。(當蜜月旅行? )老公話蜜月喺大埔(屋企)搞呀,我冇乜所謂嘅,反正我哋每逢放假都會去旅行。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!