掃呢頁CODE去手機

2019年6月2日 星期日

鄭欣宜:祝福謝婷婷被網友攻擊 欣宜完美反駁 __,謝婷婷,鄭欣宜,

欣宜勁呀!藝人鄭欣宜同謝婷婷自小喺加拿大生活,由細玩到大感情相當要好。今日(7日)係謝婷婷生日,欣宜好有心咁喺社交網上載咗一張兒時合照,仲留長文恭祝對 ...


欣宜勁呀!


藝人鄭欣宜同謝婷婷自小喺加拿大生活,由細玩到大感情相當要好。今日(7日)係謝婷婷生日,欣宜好有心咁喺社交網上載咗一張兒時合照,仲留長文恭祝對方生日快樂,她用英文表示:「喺呢個咁特別嘅日子,我想上載呢張相片,祝一個特別嘅人生日快樂。你曾經叫我答應唔好上載呢張相,但我覺得呢個係個盟約,去表現出所有醜小鴨都有希望,雖然我從來都無變成一隻優雅、高貴嘅天鵝,但起碼我哋其中一個依家係。生日快樂,婷婷姐姐。」

點知一個咁有感情嘅post,惹來網友留言:「你全靠父母,不是父母,你什(甚)麼都不是。」對於無理攻擊,欣宜未有退縮並留言反擊:「你說得對。我們全部都是。」不少網友讚佢EQ相當之高,連藝人張繼聰都留言話佢BRAVO(好極了)。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!