掃呢頁CODE去手機

2019年6月2日 星期日

【未婚誕女】謝婷婷母女仍身在外國 謝賢:男朋友佢鍾意咪得囉 __,謝婷婷,謝賢,

【新增內容】相關新聞:【好密實】婷婷上年忽然變低調8月與欣宜遊加國已用手袋遮肚36歲謝婷婷秘密誕女,今日忽然在社交網公告女兒已出世100日,《蘋果》第 ...


【新增內容】

相關新聞:【好密實】婷婷上年忽然變低調 8月與欣宜遊加國已用手袋遮肚



36歲謝婷婷秘密誕女,今日忽然在社交網公告女兒已出世100日,《蘋果》第一次致電四哥恭喜,問婷婷是否生了BB時,他還十分口密,反問記者:「邊個話畀你聽?」更匆匆掛線,直至即時新聞出街後,《蘋果》再致電四哥,他終於直認做了外公的喜訊。



記者在電話恭喜四哥做外公,他開心說:「做外公咪好囉。」問到BB是否好靚女?四哥說:「暫時未見喎。」外公都未見過孫女?他說:「而家女大女世界,外公咁又點啫,而家佢都未返嚟。」問婷婷現身處那裏?四哥笑說:「我唔知喎!」問是否在美國?四哥說:「應該係啩。」問到為甚麼不去探孫女?他說:「我唔得閒嘛,等佢自己搞掂咗先。」婷婷幾時返港?四哥鬼馬說:「未知,佢返我話畀你知,我登報話畀你聽,哈哈哈!」

相關新聞:【蘋聞重溫】陳秀珠未婚產子轟動一時 眾女星拒透露孩子生父身份



問到婷婷的男友、BB的生父,四哥說:「男朋友佢鍾意咪得。」問是外國人還是中國人?四哥停了一會說:「我唔知喎,而家仔女嘅事我點會知,全部都唔喺香港。」有冇給你看相?他說:「唔好問咁多嘢啦。」



至於婷婷的胞兄謝霆鋒,則透過經理人霍汶希表示沒有回應。



有消息指婷婷於去年認識了外籍男友,BB的生父是外國人,目前婷婷母女身在英國。



【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



36歲謝婷婷秘密誕女,今日忽然在社交網公告女兒已出世100日。(資料圖片) 36歲謝婷婷秘密誕女,今日忽然在社交網公告女兒已出世100日。(資料圖片)
記者在電話恭喜四哥做外公,他開心說:「做外公咪好囉。」(資料圖片)

記者在電話恭喜四哥做外公,他開心說:「做外公咪好囉。」(資料圖片)
問到婷婷的男友、BB的生父,四哥說:「男朋友佢鍾意咪得。」(資料圖片)

問到婷婷的男友、BB的生父,四哥說:「男朋友佢鍾意咪得。」(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!