掃呢頁CODE去手機

2019年6月2日 星期日

【外地產女】36歲謝婷婷宣佈生女3個月 謝賢唔心急見孫女:等佢返嚟先見啦 __,謝婷婷,謝賢,

【外地產女】36歲謝婷婷宣佈生女3個月謝賢唔心急見孫女:等佢返嚟先見啦32分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入謝婷婷好耐無現身香港。 ...


  • 【外地產女】36歲謝婷婷宣佈生女3個月 謝賢唔心急見孫女:等佢返嚟先見啦
  • 32分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


謝婷婷好耐無現身香港。

原來已經做咗媽咪,去年5月最後一次出席公開場合的謝婷婷,是擔任珠寶活動嘉賓。之後就連家庭聚會亦未見其現身,今日她在IG宣佈「You are my brightest light.」而老豆謝賢則回應係早已知道呢件開心事:「唔心急見佢,等佢返嚟先見啦。」至於會唔會幫孫女改名,謝賢話:「佢叫咪改囉。」

謝婷婷在2009年公開與安志傑拍拖,兩人不時放閃,惟在2013年分手。之後,她和幕後製作人戴尚安 (Sean Lee-Davies) 成情侶,但感情維持1年結束。

2017年,婷婷傳與「鷹眼」美國男星謝洛美維拿(Jeremy Renner)拍拖,不過後來「鷹眼」稱二人只是朋友而已。 謝婷婷之後一直未有公開過新戀情或緋聞,直至公佈已成人母。

謝婷婷向來鍾意小朋友,經常將跟小朋友一起的照片放IG。

新任外公謝賢話係開心事,早已經知道婷婷有喜。

婷婷跟Jeremy Renner去年開始傳緋聞,之後婷婷就未有在香港現身。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!