掃呢頁CODE去手機

2019年6月2日 星期日

徐若瑄:小時家貧住老鼠屋!徐若瑄圓夢碩士畢業 __,徐若瑄,

14歲時為令屋企溫飽出來工作,到今日佢終於圓夢碩士畢業!正所謂活到老學到老,台灣女星徐若瑄(Vivian)為咗一圓未能畢業嘅遺憾,3年前決定重回校園。 ...


14歲時為令屋企溫飽出來工作,到今日佢終於圓夢碩士畢業!


正所謂活到老學到老,台灣女星徐若瑄(Vivian)為咗一圓未能畢業嘅遺憾,3年前決定重回校園。Vivian表示年輕時環境唔太好,當年一心只為賺錢養家,讓家人脫貧過更好嘅生活:「14歲開始工作,對那階段的我最重要的努力目標是,全家每天能吃的飽、能換一個沒有老鼠的地方住、能換一個刮風下雨不會再漏水的房子、能不再擔心下個月房租繳不出來、能看到媽媽幸福的笑容。」

佢坦言讀書期間曾有放棄嘅念頭,因為難以同時兼顧事業、家庭,加上學業,但最後全靠佢咬牙堅持。尋日Vivian正式畢業取得碩士學位,更獲頒「傑出表現獎」,毅力令人佩服!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!