掃呢頁CODE去手機

2016年5月28日 星期六

【傳大鬧機場】47歲伊能靜籮咁大個肚抵美國待產 7月返台灣 __,伊能靜,

伊能靜以47歲高齡為細佢10年嘅大陸演員秦昊陀猴B女,預產期喺今年6月,早前佢全面停工留喺台灣待產,日前佢仲晒出一對腫腳,不過噚日佢就飛咗去加州,ready生B。唉!老公係大陸人、佢係台灣人,居然去咗美國生B!?伊能靜初時由北京返台灣養胎,之前台灣《壹週刊》指出,佢同前夫庾澄慶生嘅囝囝「小哈利」喺美國出世,原來伊能靜都想去美國分娩,噚日有人爆料,於25日晚上(周三)喺台北桃園機場見到大肚嘅伊能靜, ...


伊能靜以47歲高齡為細佢10年嘅大陸演員秦昊陀猴B女,預產期喺今年6月,早前佢全面停工留喺台灣待產,日前佢仲晒出一對腫腳,不過噚日佢就飛咗去加州,ready生B。唉!老公係大陸人、佢係台灣人,居然去咗美國生B!?伊能靜初時由北京返台灣養胎,之前台灣指出,佢同前夫庾澄慶生嘅囝囝「小哈利」喺美國出世,原來伊能靜都想去美國分娩,噚日有人爆料,於25日晚上(周三)喺台北桃園機場見到大肚嘅伊能靜, ...


伊能靜以47歲高齡為細佢10年嘅大陸演員秦昊陀猴B女,預產期喺今年6月,早前佢全面停工留喺台灣待產,日前佢仲晒出一對腫腳,不過噚日佢就飛咗去加州,ready生B。唉!老公係大陸人、佢係台灣人,居然去咗美國生B!?伊能靜初時由北京返台灣養胎,之前台灣指出,佢同前夫庾澄慶生嘅囝囝「小哈利」喺美國出世,原來伊能靜都想去美國分娩,噚日有人爆料,於25日晚上(周三)喺台北桃園機場見到大肚嘅伊能靜,坐上華航CI008班機,前往美國洛杉磯,決定喺美國待產。伊能靜噚日都喺微博貼出環境相留言:「小小秦的娘到加州了~這裏也是小王子出生的地方~昨天真是孕後期笨呆,跑錯航站,台灣兩個航站樓較遠,很像北京要搭車~還好兩位地勤主動幫忙帶路…」佢自嘲懷孕期後期變笨,伊能靜與友人今個月25號喺機場準備登機時,竟然跑錯去另一航航廈,更有報道稱伊能靜一度發脾氣,話有70幾公斤行李、「自己懷孕7個多月」,佢又聲稱要見主管,又拎出翡翠卡(華航第2高等級卡別),據知伊能靜回程機票訂咗7月,即係預產6月底嘅伊能靜,7月就返台灣,最終由兩位地勤人員幫忙推行李,才順利登機。佢仲喺微博貼咗唔少抵達美國後嘅生活相,幫就嚟出世嘅囡囡喺美國網站訂咗唔少衫,成間房以粉紅、白為主色,襯晒佢嘅「永遠少女心」!現時身在美國嘅伊能靜開始每個星期要做產檢,亦有「姐姐」陪佢去醫院,未知佢講嘅「姐姐」係唔係已經搵定陪月幫手呢?

伊能靜亦都喺微博大方認去美國生B。 一早為囡囡準備咗粉色床仔。 伊能靜又貼出間屋嘅相。
伊能靜似乎好滿意呢間「待產屋」。 伊能靜張床都係帶有啲公主feel。 伊能靜早前曾返台灣安胎。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!