掃呢頁CODE去手機

2016年5月28日 星期六

連詩雅:連詩雅爆十歲己經識方大同:會心跳加速 __,詩雅,連詩雅,

連詩雅就話好細已經識方大同(紅圈),仲會叫佢做「Khalil哥哥」,真係好friend咁喎!歌手連詩雅(Shiga)日前接受電台訪問,講到從小便讀國際學校,Shiga稱小學已經很百厭會詐病不返學,她笑言:「不過,我係好細膽,所以話曳又曳唔晒,頂多詐病喺屋企唔返學,但唔敢喺媽咪面前講大話,因媽咪都幾嚴,我十一歲時就想染頭髮,媽咪就話如果我染咗就唔畀我返屋企,所以我唔敢。」除了染髮外,Shiga稱讀書 ...


連詩雅就話好細已經識方大同(紅圈),仲會叫佢做「Khalil哥哥」,真係好friend咁喎!

歌手連詩雅(Shiga)日前接受電台訪問,講到從小便讀國際學校,Shiga稱小學已經很百厭會詐病不返學,她笑言:「不過,我係好細膽,所以話曳又曳唔晒,頂多詐病喺屋企唔返學,但唔敢喺媽咪面前講大話,因媽咪都幾嚴,我十一歲時就想染頭髮,媽咪就話如果我染咗就唔畀我返屋企,所以我唔敢。」除了染髮外,Shiga稱讀書時穿了七個耳窿,本想穿臍環,最後都不敢,但知道有男同學是穿「乳環」。

另外,Shiga表示早在十歲時已認識當時十五歲的方大同,會跟他和他的一班朋友去玩。問到當時方大同可有追她?Shiga謂:「冇喎,我係叫佢做『Khalil哥哥』,咁我細個時係好少接觸到大過我嘅異性,所以都會心跳加速。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!