掃呢頁CODE去手機

2016年5月28日 星期六

王敏奕深水埗「偷食」 街頭嘈交爆喊 __,王敏奕,

唔好咁擔心,王敏奕同馬志威拍緊新戲啫!藝人王敏奕(Venus)與馬志威日前為新片《初戀日記:賤男蜜擾》,到深水埗街頭拍攝鬧交戲,之後再換校服甜蜜掃街邊小食,兩人情緒轉變之快,令圍觀街坊讚嘆!Venus指現實中不會check男友曾國祥手機,她說:「冇要求睇男友手機,我哋互相尊重。(曾國祥喺ViuTV《晚吹》話想同你嘅戀情係最後,你都一樣?)我都唔知佢拍過幾次拖,所以我都有好留心聽,咁拍拖當然希望係長 ...


唔好咁擔心,王敏奕同馬志威拍緊新戲啫!

藝人王敏奕(Venus)與馬志威日前為新片《初戀日記:賤男蜜擾》,到深水埗街頭拍攝鬧交戲,之後再換校服甜蜜掃街邊小食,兩人情緒轉變之快,令圍觀街坊讚嘆!

Venus指現實中不會check男友曾國祥手機,她說:「冇要求睇男友手機,我哋互相尊重。(曾國祥喺ViuTV《晚吹》話想同你嘅戀情係最後,你都一樣?)我都唔知佢拍過幾次拖,所以我都有好留心聽,咁拍拖當然希望係長遠」

馬志威亦自言能讓女友放心,他說:「我係好乖嘅,所以都冇被check手機,頭先見Venus感情好澎湃,大家Cut咗機都繼續keep住情緒,到拍完場戲至敢回復番正常。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!