掃呢頁CODE去手機

2016年5月28日 星期六

陳凱彤:陳凱彤影封面相似模特兒:我意想唔到 __,

陳凱彤就話拍攝前一日先參考時裝雜誌,咁出嚟效果都算唔錯呀。歌手陳凱彤(Lillian)推出新專輯《OutoftheBlue》,Lillian直言推出第二隻碟,亦見證住自己在樂壇的成長:「我本身比較慢熱,出道後一下子要好高調,好驚面對大眾目光,第二隻碟真係好難能可貴,所以我都決定要好好感受當下,依家面對群眾就自然得多,外人對我評頭品足都可以處之泰然,感覺自信係一點點累積緊!」而今次新碟的概念採用了L ...


陳凱彤就話拍攝前一日先參考時裝雜誌,咁出嚟效果都算唔錯呀。

歌手陳凱彤(Lillian)推出新專輯《Out of the Blue》,Lillian直言推出第二隻碟,亦見證住自己在樂壇的成長:「我本身比較慢熱,出道後一下子要好高調,好驚面對大眾目光,第二隻碟真係好難能可貴,所以我都決定要好好感受當下,依家面對群眾就自然得多,外人對我評頭品足都可以處之泰然,感覺自信係一點點累積緊!」

而今次新碟的概念採用了Lillian最鍾意的粉色系列,平時傻氣十足的Lillian大賣可愛甜笑無難到,不過面對動感十足的姿勢時,Lillian就大嗌冇貨:「通常selfie大家只影面部,所以拍攝大頭表情我都算久經訓練,不過影全身要擺pose就唔夠貨,唔想表現太生硬,惟有拍攝前一日參考時裝雜誌不過有機會着到好似模特兒上身影硬照,亦係我從前意想唔到!」

Lillian又即席分享Keep fit的心得,聽到一班工作人員入晒神:「拍攝前一日早、午、晚都要做足三次運動,可以令身型結實啲,因為怕水腫,下晝六點之後就要避免吸收水份。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!