掃呢頁CODE去手機

2016年5月28日 星期六

女神男神:識慶祝一定係咁慶 女子手球隊奪標剝晒! __,女神,

(互聯網圖片)早前皇馬於國家打吡贏巴塞隆拿之後,C朗返到入更衣室開心到震,乘機除剩底褲騷巨肌慶祝,嗰張慶祝相堅經典,世界各地唔少球隊,贏波後都有樣學樣,仲要男男女女都係咁,堅搞鬼。不過哥本哈根女子手球隊,就話贏波咁膠興,仲着乜鬼衫褲吖!早前佢哋喺相當於「手球界歐聯」嘅頂級賽事中,殺敗FiqasAalsmeern隊成為歐洲冠軍,賽後入沖涼房嚟個大解放,11個女成員剝清光一絲不掛捧住盃影慶祝相,勁大膽 ...


(互聯網圖片)

早前皇馬於國家打吡贏巴塞隆拿之後,C朗返到入更衣室開心到震,乘機除剩底褲騷巨肌慶祝,嗰張慶祝相堅經典,世界各地唔少球隊,贏波後都有樣學樣,仲要男男女女都係咁,堅搞鬼。不過哥本哈根女子手球隊,就話贏波咁膠興,仲着乜鬼衫褲吖!

早前佢哋喺相當於「手球界歐聯」嘅頂級賽事中,殺敗Fiqas Aalsmeern隊成為歐洲冠軍,賽後入沖涼房嚟個大解放,11個女成員剝清光一絲不掛捧住盃影慶祝相,勁大膽囉!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!