掃呢頁CODE去手機

2016年5月28日 星期六

被偷手機失亡母僅存照 地盤工寫大字報求賊歸還 __,手機,手機平板,

LeeTszOnBrucefacebook圖片LeeTszOnBrucefacebook圖片不慎遺失手機、錢包,不少人都試過,但若遺失的不僅是手機、證件等可補回的物件,而是已故親人僅存的照片,你又有何感受?有網民中午在facebook上載多張相片,指一名20歲地盤雜工日前在將軍澳金門地盤外,於3幅白膠板上撰寫大字報,重酬千元希望賊人歸還手機內僅存的亡母照片等資料,形容現況有如「一把刀刺進我的心…… ...


Lee Tsz On Bruce facebook圖片
Lee Tsz On Bruce facebook圖片

不慎遺失手機、錢包,不少人都試過,但若遺失的不僅是手機、證件等可補回的物件,而是已故親人僅存的照片,你又有何感受?有網民中午在facebook上載多張相片,指一名20歲地盤雜工日前在將軍澳金門地盤外,於3幅白膠板上撰寫大字報,重酬千元希望賊人歸還手機內僅存的亡母照片等資料,形容現況有如「一把刀刺進我的心……我阿媽過世了,唔好連幾張相唔留畀我留念……請不要害我永生沒法釋懷,不要讓這成為沒法醒的夢」。上載者指,該地盤工在午飯時間休息,惟醒來不見錢包和手機,「即時成個人喊晒口、灰晒,無計可施之下,寫咗第一張大字,之後第二日佢執得番個銀包殘骸,所以出現咗之後第二同第三張大字,有人見到事主食晏時間,跪咗喺大字嗰度喊晒口」,場面傷感;帖文10小時多吸引逾2,000名網民轉載,希望事主盡快重獲亡母照。《蘋果》晚上致電該地盤工黃先生(化名),他表示電話與銀包在日前遺失,當時他正在地盤休息,結果一不留神就被人偷去財物。他稱錢財身外物,但手機內有亡母僅有的珍貴照片,對他來說是非常重要,「成晚都瞓唔着,希望對方會搵番我。自己亦有反思,我過去太過倚賴部手機,結果一唔見咗,對我影響好大。」黃表示,未有就事件報警,因為希望對方能回心轉意,將手機歸還他。對於拍攝他的網民稱,黃當時跪在路邊表現傷感,黃承認有跪在地上,坦言這樣做很傷自尊心,但希望能讓賊人看到打動對方歸還手機,「就算佢真係唔還畀我,我都希望佢下次唔好再咁做,因為真係可能對其他人有好大影響。」

地盤雜工大字報謄本──第一篇求你了,銀包啲錢畀晒你,證件都可以唔要,但係唔該畀返手機我。手機入面啲嘢對我好重要,冇咗就搵唔返,真係唔該你,銀包入面仲有張相,感謝。地盤雜工大字報謄本──第二篇好感激你手下留情,令我搵返銀包,希望入面的現金同八達通可以幫助到你;感謝你留下所有證件,令我免去不少麻煩。你未嘗不是一個好人,我都好窮,係個雜工,今年20歲,未夠18歲就出嚟做地盤;資金有問題,可以付出努力汗水解決,我哋一樣冇錢,就先已努力去搵,大家可以,你都可以。錢冇咗,可以搵返嚟;電話冇咗,可以再買過,但係電話入面的資料冇咗,就永遠都搵唔返,裡面的資料對我嚟講好重要。我明白你缺錢的心情,我都問過人借錢,你缺錢我都可以借畀你,大家都可以幫你,唔緊要嘎,但係電話的資料唔見咗,你就會害得我好慘。電話用咗3年,都唔捨得換,好舊,唔值錢嘎,你令我失去電話,就如一把刀刺進我的心,入面有好重要的資料,有我同家人好多相片、有好多電話號碼、有我返學的資料,所有嘢都喺電話裡面。我阿媽過世了,唔好連幾張相唔留畀我留念。你只係一時之間的貪念,請不要害我永生沒法釋懷,不要讓這成為沒法醒的夢。問題總能解決,大家都可以幫你,大家都會原諒你,電話請畀返我,求你了。地盤雜工大字報謄本──第三篇我知你係個好人,你唔係殺人放火,你只係一時之間搵唔到正確的方法去解決問題,你仲可以返轉頭,真心希望你可以幫幫我,搵辦法畀電話返嚟,回頭是岸,我等你,我們等你,上帝愛你,大家都愛你,等你。如拾獲者,亦可交保安,電話:5607 1702,重酬一千(不追究責任)網民facebook轉載地盤工大字報:

http://bit.ly/1WQty1T【網民點睇】

Lee Tsz On Bruce:有人話個失主食晏,真係跪咗喺度,媽媽過咗身,有啲唯一copy嘅相喺手機,(唔見咗)真係好慘Don Lee:洋蔥味好重Connie Ng:個雜工好型Lui Jam Si:我都失過手機,所以絕對明白你嘅心情,而且你寫嘅成篇嘢也非常touching


鍾意就快D Share啦!