掃呢頁CODE去手機

2016年5月28日 星期六

歐聯:【歐聯決賽】提神帖!等一個人睇波 __,

「洋叮叮」係皇馬忠實球迷。(互聯網圖片)大家可能會明白,等一個人咖啡嘅心情,但等一個人睇波,就未必係人都知。今晚歐聯決賽皇家馬德里對馬德里體育會,有人會約朋友去酒吧睇,又或者嗌老友返屋企睇,但如果你身邊冇人對足球有興趣,等一個陪你睇波,勁陰公囉!不過大家唔使怕,依家流行網上直播,唔少靚女球迷,都會喺電腦或者手機程式上開聊天室同網友一齊睇波,好似重慶靚女「洋叮叮」,就係出名氣質皇馬球迷,大把粉絲,唔 ...


「洋叮叮」係皇馬忠實球迷。(互聯網圖片)

大家可能會明白,等一個人咖啡嘅心情,但等一個人睇波,就未必係人都知。今晚歐聯決賽皇家馬德里對馬德里體育會,有人會約朋友去酒吧睇,又或者嗌老友返屋企睇,但如果你身邊冇人對足球有興趣,等一個陪你睇波,勁陰公囉!

不過大家唔使怕,依家流行網上直播,唔少靚女球迷,都會喺電腦或者手機程式上開聊天室同網友一齊睇波,好似重慶靚女「洋叮叮」,就係出名氣質皇馬球迷,大把粉絲,唔少巴打仲留言,嗌佢喺聊天室一齊睇歐聯決賽,所以話網友唔使驚冇人陪。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!