網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月21日 星期五

【素顏現身】全力湊B懶理儀容 「冇眉娘」伊能靜好Pure __,伊能靜,

今年47歲嘅台灣女星伊能靜,唔經唔覺佢同細佢9年嘅秦昊生嘅米粒已經4個月大,目前伊能靜專心留喺屋企照顧囡囡,得閒上吓微博,生活真好寫意。據台灣《蘋果》報道,呢個家嫂前日陪佢奶奶喺台灣行街,唔知係咪湊女嘅工作太過辛苦,素顏上陣嘅伊能靜個樣有啲疲態,加上佢又將頂帽戴得太低,搞到佢要抬高個頭睇嘢,搞到有啲角度睇落都好搞笑。不過佢奶奶一啲都唔介意,見到佢哋行去啲買頭飾嘅地方,奶奶都有幫伊能靜揀,佢哋兩個全 ...




其他影片:>>






今年47歲嘅台灣女星伊能靜,唔經唔覺佢同細佢9年嘅秦昊生嘅米粒已經4個月大,目前伊能靜專心留喺屋企照顧囡囡,得閒上吓微博,生活真好寫意。據台灣《蘋果》報道,呢個家嫂前日陪佢奶奶喺台灣行街,唔知係咪湊女嘅工作太過辛苦,素顏上陣嘅伊能靜個樣有啲疲態,加上佢又將頂帽戴得太低,搞到佢要抬高個頭睇嘢,搞到有啲角度睇落都好搞笑。不過佢奶奶一啲都唔介意,見到佢哋行去啲買頭飾嘅地方,奶奶都有幫伊能靜揀,佢哋兩個全程都有講有笑添!跟住佢哋轉咗去睇衫,當然又會邊睇邊研究,揀咗一輪之後,伊能靜好識做咁出錢又出力,離開百貨公司之後,本來佢哋仲諗繼續行,不過因附近啲舖頭已經落晒閘,所以最後返咗屋企。噚日伊能靜喺微博擺咗啲囡囡米粒嘅新相,睇到米粒個樣真係好可愛,有網民覺得好似爹哋秦昊,不過都有人讚佢大個女之後會係個大美人。

台灣蘋果日報圖片 伊能靜同奶奶行街shopping,好孝順喎! (台灣蘋果日報圖片) 唔知係咪頂帽戴得太低,搞到伊能靜有啲角度都好搞笑。(台灣蘋果日報圖片)
素顏嘅伊能靜,膚色白皙。 (台灣蘋果日報圖片) 呢個表情好有少女味。 (台灣蘋果日報圖片) (台灣蘋果日報圖片)
唔經唔覺,米粒已經4個月大! 伊能靜:「看到有人說小心你老了醜了,男人會甩了你。而且很多是女性留言。我不知道她們是不是覺得自己老時也會被男人甩?但這樣的思維,完全是女性貶低女性,認為男人選女人全以外貌決定。女人除了外貌,獨立、有思想、生活豐富、溫柔、才華、談吐有味、善良、孝順才是男人能愛一生的理由。」

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!