網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月21日 星期五

海馬襲港 欣宜黯然宣布取消今晚演唱會 __,欣宜,

欣宜原定今晚嘅首場演唱會因為「海馬」被迫取消,而佢都好唔開心!「女神」鄭欣宜一連兩場(21日及22日)嘅《女神有問題》演唱會本身喺今晚開始舉行,但因為颱風海馬襲港,今晨天文台仲發出8號波,搞到今晚演唱會要被迫取消,而明晚(22日)會照常演出!愁爆講對唔住欣宜喺FacebookLive一面愁樣宣布取消今晚(21日)首場Show,並指會延期到星期日(23日)舉行!佢拎住一隻自製紙海馬,表現得非常唔開心 ...




其他影片:>>






欣宜原定今晚嘅首場演唱會因為「海馬」被迫取消,而佢都好唔開心!

「女神」鄭欣宜一連兩場(21日及22日)嘅《女神有問題》演唱會本身喺今晚開始舉行,但因為颱風海馬襲港,今晨天文台仲發出8號波,搞到今晚演唱會要被迫取消,而明晚(22日)會照常演出!

愁爆講對唔住

欣宜喺Facebook Live一面愁樣宣布取消今晚(21日)首場Show,並指會延期到星期日(23日)舉行!佢拎住一隻自製紙海馬,表現得非常唔開心,仲托晒頭又講對唔住:「就係因為呢隻海馬,揈極都揈唔甩!」不過佢仲識得苦中作樂笑言:「就算我好堅持咁碌入去呢,都冇人開門畀我開Show!Even those我自己一個企喺台上面,我好願意做畀你哋睇!冇問題㗎!」

講到眼濕濕有鼻水

不過天意弄人,今晚嘅Show都係要取消,但只要大家拎住今晚(21日)門票就可以照樣喺星期日(23日)入場!但23日去唔到睇嘅點算呢?欣宜就話會安排退票,而佢亦再次講多次起唔住,仲講到好似眼濕濕,有鼻水咁嘅樣!唔少網民都叫佢加油,話星期日見咁話!

「海馬」係「河馬」?

而呢個Live有一個笑點,就係欣宜以為「海馬」係「河馬」,上網search點整隻「海馬」先知係咁……

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!