網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月21日 星期五

颱風襲港冇得走 佘詩曼被困海口 __,佘詩曼,

阿佘話遺憾冇同史高斯合照,唔緊要,記者幫你哋影咗喇。藝人佘詩曼現身海口,亮相「第四屆觀瀾湖世界明星賽」紅地氈儀式,身穿高貴晚裝的她,與足球名將、曼聯前球員史高斯(PaulScholes)一齊行紅地氈。阿佘表示遺憾沒有「集郵」,她說:「我有睇過佢踢波,頭先都傾咗一陣偈,好可惜電話冇跟身,如果唔係一定會同佢自拍。(你會參加明星賽?)可能會落場啦,原定聽日走,但因為打風返唔到香港,到時睇吓會唔會玩吓,我 ...




其他影片:>>






阿佘話遺憾冇同史高斯合照,唔緊要,記者幫你哋影咗喇。

藝人佘詩曼現身海口,亮相「第四屆觀瀾湖世界明星賽」紅地氈儀式,身穿高貴晚裝的她,與足球名將、曼聯前球員史高斯(Paul Scholes)一齊行紅地氈。

阿佘表示遺憾沒有「集郵」,她說:「我有睇過佢踢波,頭先都傾咗一陣偈,好可惜電話冇跟身,如果唔係一定會同佢自拍。(你會參加明星賽?)可能會落場啦,原定聽日走,但因為打風返唔到香港,到時睇吓會唔會玩吓,我學過吓golf,但冇時間去深入揣摩。」

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!