網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月21日 星期五

傳不滿女友拍被姦戲 鄭嘉穎疑片場爆粗拍枱 __,嘉穎,鄭嘉穎,

查看相片唔少網民取笑為《亂倫II》嘅無綫劇集《巨輪II》,唔經唔覺喺星期日就大結局。喺劇中養父高天鷲(吳岱融飾)多次想侵犯養女高伊娜Nana(陳凱琳飾),好彩每次都有驚無險。其中一幕講到高天鷲喺羅威信(蕭正楠飾)屋企意圖強姦Nana,吳岱融逼真演技,被網民大讚、仲話一個高天鷲救起成套劇等等,不過陳凱琳就被網民話戲屎兼有傳激嬲埋男朋友鄭嘉穎,仲話搞到鄭嘉穎喺片場拍枱兼對導演爆粗。有報道指陳凱琳試過同 ...


查看相片

唔少網民取笑為《亂倫II》嘅無綫劇集《巨輪II》,唔經唔覺喺星期日就大結局。喺劇中養父高天鷲(吳岱融飾)多次想侵犯養女高伊娜Nana(陳凱琳飾),好彩每次都有驚無險。其中一幕講到高天鷲喺羅威信(蕭正楠飾)屋企意圖強姦Nana,吳岱融逼真演技,被網民大讚、仲話一個高天鷲救起成套劇等等,不過陳凱琳就被網民話戲屎兼有傳激嬲埋男朋友鄭嘉穎,仲話搞到鄭嘉穎喺片場拍枱兼對導演爆粗。

有報道指陳凱琳試過同鄭嘉穎講《巨輪II》中有一場同蕭正楠嘅裸泳戲碼,鄭嘉穎聽完之後好大反應,叫佢唔好拍,仲話可以幫佢搵監製傾下,但最終陳凱琳成功說服到佢。唔知係唔係驚鄭嘉穎唔鍾意,有指陳凱琳去到臨出街前先同佢及鄭媽媽提及其他重口味劇情,當時嘉穎嘅臉色認真麻麻,不過就冇怪責佢,只係同佢分析接戲嘅利弊得失。

查看相片
查看相片
查看相片

雖然鄭嘉穎喺接受訪問時講過話自己都係演員唔會嬲,理解女友為工作犧牲。不過之後拍新戲《迷》期間,傳出佢開工黑面,仲話佢對住導演爆粗兼拍枱,之後仲罷拍走人,搞到全場o晒咀,同以往nice爆形象嘅鄭嘉穎截然不同,所以唔少人懷疑同女友拍重口味戲有關。

查看相片

鍾意就快D Share啦!