網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月21日 星期五

【群星賀壽】祖兒基仔輪流向古仔催婚 __,基仔,容祖兒,祖兒,古天樂,古仔,古巨基,

好多星呀喂。今日係古天樂嘅46歲生日!咪以為古仔好忙就冇朋友呀,佢啲朋友分分鐘多過你同小編呀!啱啱祖兒就喺fb玩直播,直播佢哋點樣群星幫古仔賀壽。現場嘅星就多喇,除咗有「主持」祖兒之外,仲有吳君如、古巨基、傅明憲、林峯同埋劉浩龍等等。呢班群星平時雖然各有各忙,但坐埋一齊不知幾有默契,係咪輪流向古仔催婚,成段片仲不斷出現「古太喺邊」呢個問題,搞笑到暈。而成條片嘅另一亮點,係劉浩龍(師兄)雖然同祖兒同 ...




其他影片:>>






好多星呀喂。

今日係古天樂嘅46歲生日!咪以為古仔好忙就冇朋友呀,佢啲朋友分分鐘多過你同小編呀!啱啱祖兒就喺fb玩直播,直播佢哋點樣群星幫古仔賀壽。現場嘅星就多喇,除咗有「主持」祖兒之外,仲有吳君如、古巨基、傅明憲、林峯同埋劉浩龍等等。呢班群星平時雖然各有各忙,但坐埋一齊不知幾有默契,係咪輪流向古仔催婚,成段片仲不斷出現「古太喺邊」呢個問題,搞笑到暈。

而成條片嘅另一亮點,係劉浩龍(師兄)雖然同祖兒同場,但係佢哋繼續維持低調嘅作風,全程「分開」,只要祖兒入鏡,就一定唔見師兄,師兄入鏡,就一定唔見祖兒。其實係人都知你哋一對啦,點解要咁避忌啫!

____________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!