網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月21日 星期五

鍾嘉欣晒B女可愛近照:她的笑容融化了我 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

嘉欣BB嘅囡囡,好萌呀!近期喺加拿大專心湊女嘅鍾嘉欣,啱啱就晒咗囡囡嘅近照。見到嘉欣個B女KELLY雖然只得兩個零月大,但係已經表情多多,尤其個甜美笑容,更加係治愈。而有個大亮點係,嘉欣B女同爸爸成個餅印咁呀!今次其實係嘉欣首次上載同囡囡合照,只見戴住眼鏡、成個學生妹咁嘅嘉欣,冧爆咁望住囡囡,仲留言話:「Hersmilesjustliterallymeltsmyheart+soul.Thankyo ...


嘉欣BB嘅囡囡,好萌呀!

近期喺加拿大專心湊女嘅鍾嘉欣,啱啱就晒咗囡囡嘅近照。見到嘉欣個B女KELLY雖然只得 兩個零月大,但係已經表情多多,尤其個甜美笑容,更加係治愈。而有個大亮點係,嘉欣B女同爸爸成個餅印咁呀!

今次其實係嘉欣首次上載同囡囡合照,只見戴住眼鏡、成個學生妹咁嘅嘉欣,冧爆咁望住囡囡,仲留言話:「Her smiles just literally melts my heart + soul. Thank you God for letting me learn to love, to experience the circle of life, to become kinder, gentler, and braver, to become momma bear and protect you with all my might! I Love U Kelly!」(她的微笑融化了我的心+靈魂。謝謝上帝讓我學會愛,變得更溫柔,更勇敢,成為熊媽媽,用我的力量保護你(指囡囡)!我愛你 Kelly!)

_____________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!