網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月21日 星期五

【海馬襲港】打風想買餸得返棵蔥?超市貨架幾乎清晒 __,

天文台預測熱帶氣旋「海馬」明日正面襲港,中午時份將最接近香港。颱風來勢洶洶,市民擔心稍後難以在惡劣天氣下出門,以及鮮肉及蔬菜等供應不足,今日下班後一如以往,到超級巿場掃貨,場內新鮮糧食貨架幾乎被掃清。有巿民下午4時到深井一間超級巿場買餸,豈料看到肉架存貸幾乎「賣晒」;亦有人拍下幾乎是空蕩蕩的菜架,只餘下數棵蔥。馬鞍山的超市越夜越多人,平日想趁關門前買特價貨的市民,今晚都未能如願,熟食及簡單食材最搶 ...


天文台預測熱帶氣旋「海馬」明日正面襲港,中午時份將最接近香港。颱風來勢洶洶,市民擔心稍後難以在惡劣天氣下出門,以及鮮肉及蔬菜等供應不足,今日下班後一如以往,到超級巿場掃貨,場內新鮮糧食貨架幾乎被掃清。有巿民下午4時到深井一間超級巿場買餸,豈料看到肉架存貸幾乎「賣晒」;亦有人拍下幾乎是空蕩蕩的菜架,只餘下數棵蔥。馬鞍山的超市越夜越多人,平日想趁關門前買特價貨的市民,今晚都未能如願,熟食及簡單食材最搶手,就連不少水果貨架亦空空如也。

九龍灣的超市貨架已被搶購一空。(張柏基攝) 九龍灣超市(張柏基攝) 灣仔超市(黎樹雄攝)
馬鞍山超市 馬鞍山超市 馬鞍山超市
馬鞍山超市 馬鞍山超市

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!