網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月21日 星期五

「海馬」搞亂檔 王浩信勁擔心老婆阿囡 __,王浩信,

王浩信手頭上所有嘢,都畀「海馬」打亂咗。陳展鵬與王浩信現身機場,出發到新加坡出席周六的「星和無綫電視大獎」,談到大隊因「海馬」提前一日出發,展鵬笑言改期令他更舒服,他說:「依家開緊《同盟》,原本由09開到06再上機,但因為要standby,就變相有休息時間。」王浩信亦忙於為《不懂撒嬌的女人》埋尾,今次打風不但影響其拍攝進度,更因要留在新加坡多一天令他更擔心妻女,他說:「我成屋女人呀,而且今次真係大 ...




其他影片:>>






王浩信手頭上所有嘢,都畀「海馬」打亂咗。

陳展鵬與王浩信現身機場,出發到新加坡出席周六的「星和無綫電視大獎」,談到大隊因「海馬」提前一日出發,展鵬笑言改期令他更舒服,他說:「依家開緊《同盟》,原本由09開到06再上機,但因為要stand by,就變相有休息時間。」

王浩信亦忙於為《不懂撒嬌的女人》埋尾,今次打風不但影響其拍攝進度,更因要留在新加坡多一天令他更擔心妻女,他說:「我成屋女人呀,而且今次真係大風,好擔心佢哋!」及後二人笑謂會到當地尋找美食,並要搵地膽帶路。

____________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!