網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月21日 星期五

【黑雨回帶】挑戰水氹失敗變海底奇兵 隔離車cam影低晒 __,

7年前一條被稱為「香港海底奇兵」的短片在網上瘋傳,片中主角在水浸路面一邊高呼「海底奇兵」一邊踏單車,結果不慎跌入地上坑洞,要棄車「逃生」。日前熱帶氣旋「莎莉嘉」導致天文台發出黑雨警告,有私家車在暴雨下挑戰水氹,幾近重現「香港海底奇兵」一幕,汽車猶如駛入激流捲起大浪,結果未能成功挑戰,汽車即時死火,全程有車cam記錄。不過,最引起網民熱議的是,原來全程有另一架車的車cam拍下整個過程,片中有人幸災樂 ...




其他影片:>>






7年前一條被稱為「香港海底奇兵」的短片在網上瘋傳,片中主角在水浸路面一邊高呼「海底奇兵」一邊踏單車,結果不慎跌入地上坑洞,要棄車「逃生」。日前熱帶氣旋「莎莉嘉」導致天文台發出黑雨警告,有私家車在暴雨下挑戰水氹,幾近重現「香港海底奇兵」一幕,汽車猶如駛入激流捲起大浪,結果未能成功挑戰,汽車即時死火,全程有車cam記錄。不過,最引起網民熱議的是,原來全程有另一架車的車cam拍下整個過程,片中有人幸災樂禍地大笑說:「佢死火呀哈哈哈,佢真係死火呀」。有網民留言表示,「第一身同第三身都係咁好笑」、「係人性呀」。兩段短片由「HongKong CarCam」專頁上載,片一由死火私家車的車cam拍攝,當時駕駛車本應跟隨前面小巴轉線,惟看到暴雨下車路上難得有大水氹便決定一戰,有人高呼「咦!咁就要踩喇!」眾人一邊大笑一邊沿原本路線駛入水氹,捲起極大水花,有人當時笑謂「唔好死火呀吓」,豈料車輛果然馬上死火,車內漆黑一片。車內眾人大笑後,車主無奈地自嘲「真係樣衰喎」,友人馬上提醒他「打死火燈先啦」,亦有人表示最擔心是車內會否開始入水。另一片段來自上述車輛左邊駛過的車輛,車人眾人看到該車輛駛入水氹時先大呼「嘩」,其後看到車輛死火,有人邊笑表示「佢死火呀哈哈哈,佢真係死火呀,佢係咪真係死火呀?」車上亦有人指出,在那個位置死火真的會很麻煩。

片一車輛變身「海底奇兵」(HongKong CarCam片段截圖)。 箭咀所示應為目擊者死火事件的另一車輛(HongKong CarCam片段截圖)。 片二拍下片一車輛的「潛水」過程,右下角截圖可見該車輛已死火而車內漆黑一片(HongKong CarCam片段截圖)。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!