網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月21日 星期五

愁到爆》為上位被迫同奀星分開 李佳芯搬返筲箕灣公屋娘家 __,李佳芯,



其他影片:>>






李佳芯喺《巨輪2》入面為咗錢同吳岱融上床,現實中嘅李佳芯唔怕同奀星陳炳烇捱麵包,呢種女仔真係夫復何求! 可惜上頭要捧打鴛鴦,李佳芯唯有搬離佢同陳炳烇嘅愛巢,返去娘家都住,但並唔係個個都咁鍾意愛回家,李佳芯被迫同愛郎分開,心情就麻麻地啦。一面心事嘅李佳芯揸車去買嘢,買完支洗頭水之後急急腳就行番去上車。睇番之前佢同陳炳烇一齊行街嘅樣,笑容滿面。依家就變咗阿愁上身,真係從來未見過女神咁愁! 睇下李佳芯真 ...


李佳芯 喺《巨輪2》入面為咗錢同吳岱融上床,現實中嘅李佳芯唔怕同奀星陳炳烇捱麵包,呢種女仔真係夫復何求! 可惜上頭要捧打鴛鴦,李佳芯唯有搬離佢同陳炳烇嘅愛巢,返去娘家都住,但並唔係個個都咁鍾意愛回家,李佳芯被迫同愛郎分開,心情就麻麻地啦。

一面心事嘅李佳芯揸車去買嘢,買完支洗頭水之後急急腳就行番去上車。睇番之前佢同陳炳烇一齊行街嘅樣,笑容滿面。 依家就變咗阿愁上身,真係從來未見過女神咁愁! 睇下李佳芯真係唧都笑唔出,彷彿有一泡眼淚就快湧出嚟。 呢種感覺,直情好似失戀咁呀 ! 

女神 ! 女神 ! 真係好靠住你嘅笑容呀 !


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!