掃呢頁CODE去手機

2019年5月25日 星期六

處女擔正激瘦10磅 高海寧遭導演嫌棄迷惘中開竅 __,高海寧,

高海寧初次做女主角,坦言曾陷入迷惘期,不知所措。
處女擔正激瘦10磅高海寧遭導演嫌棄迷惘中開竅正在熱播的《婚姻合伙人》中,高海寧首次擔正,大嘆女主角唔易做!因壓力太大而足足瘦逾10磅。以往拍咀戲都會面 ...


處女擔正激瘦10磅 高海寧遭導演嫌棄迷惘中開竅

正在熱播的《婚姻合伙人》中,高海寧首次擔正,大嘆女主角唔易做!因壓力太大而足足瘦逾10磅。以往拍咀戲都會面紅兼頻頻NG的她,今次與楊明、黃德斌分別有咀戲,坦言迷惘中獲導演點醒,突然開竅全情投入,加上「瞓身」演出,難怪高Ling一劇接一劇。

入行11年的高海寧(高Ling),前年接拍無綫劇集《婚姻合伙人》首次獲安排做女主角,拍攝時固然緊張,就算現時播出,她依然相當上心,更於每集完結後上網「獻真身」,與網民討論劇情與演技,令人大為驚喜。其實,高Ling今次於《婚》劇的演出亦相當有驚喜,皆因她早已收起性感,就連無綫大型活動亦刻意玩密實,期望觀眾留意其演技與實力,但今次為「女一」再次犧牲,劇中有多場裸背或穿泳衣的鏡頭。

放手去演 投入「上晒身」

雖然身材依然受注目,但高Ling的演出亦得到不少好評,她受訪時亦說:「演出初期都感到迷惘,『女一』認真唔易做,好想做好但唔知點做好!原來做女主角好忙,唔夠時間用,一早拍外景、緊接夜晚開廠拍到凌晨,返屋企瞓兩個鐘又開工,有時連食飯時間都冇,更加冇時間畀自己思考點做。」令她明白女主角為何會變得纖瘦,因沒有時間休息,當時即使晚晚食消夜,她拍攝期間仍足足瘦了十多磅。

犧牲色相!<br>又裸背又着泳衣晒身材,高海寧為「女一」瞓身演出!
  • 犧牲色相!

    又裸背又着泳衣晒身材,高海寧為「女一」瞓身演出!
高海寧

  • 高海寧
又裸背又着泳衣晒身材,高海寧為「女一」瞓身演出!

  • 又裸背又着泳衣晒身材,高海寧為「女一」瞓身演出!

慶幸高Ling很快放開自己,走出短暫的迷惘期,她說:「做『女一』有壓力,成日諗點樣做得好,諗太多反而好冇安全感,亦都冇信心,連導演都同我哋講,覺得我同楊明唔夠默契!我哋當時又唔係咁熟,但係諗唔可以再係咁迷惘落去,叫自己放開啲,直情當楊明係戲裏面嘅角色。」明白放手去演後,她坦言突然有開竅感覺,能夠全情投入角色:「入咗戲之後,自己除咗瞓覺嗰陣係高Ling之外,其他時間好似變咗『貝競枝』!第一次有咁入戲感覺,未入戲之前都要諗點去記對白、點畀反應,但入咗戲所有嘢都好似『上身』咁,對白又容易記,同楊明更加會有啲互動『爆肚』。」

勁多咀戲 改善面紅毛病

劇中除了與楊明有感情線外,高Ling還跟黃德斌有段曖昧之情,更有不少咀戲,她說:「之前拍《不懂撒嬌的女人》嗰陣都有同林文龍拍咀戲,因為我一咀就面紅,所以拍咗十次先得,但今次咀戲仲多,初頭都好尷尬,都係一錫就面紅,慢慢先有改進。」如今順利踏出第一步,相信高Ling的演技定能更上一層樓!






鍾意就快D Share啦!