掃呢頁CODE去手機

2019年5月25日 星期六

【好溫馨呀】Rafael百日宴 慈父鄭嘉穎情深咀B __,鄭嘉穎,

(IG圖片)
不經不覺,鄭嘉穎同陳凱琳個寶貝仔鄭承悅(Rafael),已經出世3個多月。第一次做爸爸的鄭嘉穎,今日就在社交網站中貼出Rafael百日宴照片,相中的R ...


不經不覺,鄭嘉穎同陳凱琳個寶貝仔鄭承悅(Rafael),已經出世3個多月。第一次做爸爸的鄭嘉穎,今日就在社交網站中貼出Rafael百日宴照片,相中的Rafael眼仔睩睩非常可愛,身為爸爸的嘉穎,亦不禁錫錫囝囝。



鄭嘉穎今日在IG中為囝囝Rafael慶祝的百日宴照片,身為主角的Rafael着上一件直間恤衫及吊帶褲,打扮得非常醒目,看到嘉穎及陳凱琳對住囝囝又抱又錫,非常溫馨。而嘉穎亦留言,表示希望囝囝可以每日都感受愛及喜悅:「鄭承悦,爸爸媽媽為你改呢個名,係希望畀你一個承諾,令你每一天都感受到愛同喜悅,祝你一百日生日快樂,We love you so much」,看到嘉穎望住囝囝及忍不住錫囝囝時的情深樣子,相信Rafael一定可以感受到爸爸對他的愛。



【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



鄭嘉穎與陳凱琳,為囝囝舉行百日宴。(IG圖片) 鄭嘉穎與陳凱琳,為囝囝舉行百日宴。(IG圖片)
嘉穎爸爸望住囝囝的樣子,非常深情。(IG圖片)

嘉穎爸爸望住囝囝的樣子,非常深情。(IG圖片)
錫錫囝囝。(IG圖片)

錫錫囝囝。(IG圖片)
嘉穎希望囝囝每天都可以感受到愛跟喜悅。(IG圖片)

嘉穎希望囝囝每天都可以感受到愛跟喜悅。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!