掃呢頁CODE去手機

2019年5月25日 星期六

吳彥祖:9日冇食嘢瘦15磅!吳彥祖盲腸潰爛爆破險死 __,吳彥祖,

其實真係差啲就死!現年44歲嘅男神吳彥祖(Daniel)最近到法國出席康城影展,依然咁靚仔,不過原來上個月佢差啲死!話說佢有一個星期四食完飯凌晨12點 ...


其實真係差啲就死!


現年44歲嘅男神吳彥祖(Daniel)最近到法國出席康城影展,依然咁靚仔,不過原來上個月佢差啲死!話說佢有一個星期四食完飯凌晨12點幾突然嘔,以為只係食錯嘢,捱到第二朝去睇醫生,醫生淨係開咗胃藥同止嘔藥畀佢!到咗星期六,佢都唔係好舒服,仲以為係食錯嘢:「一係突然之間冇嘢,一係就發燒要食消炎藥,我等緊呢兩樣嘢,但一直冇嚟到,好乸痛,即係好似畀人踢『春X』咁,每10分鐘踢一次!」而身邊兄弟就笑佢鍾意SM,死過翻生嘅Daniel竟然話:「有少少!」

兩日冇屙尿

由星期五睇完醫生後開始屙:「唔係屙爛屎,飲水屙水,每10分鐘就去廁所!」所以索性唔飲水,兩日冇屙尿!佢話:「冇人睇到我幾有好痛苦!」因為老婆Lisa S.唔喺屋企得番家傭同個女,又成日出去玩!咁點解唔去醫院?因為佢話佢住嗰區去親醫院都係大單嘢,即係中槍有血案嗰啲,所以如果佢去到話係食錯嘢,就可能叫佢坐喺度等,所以費事去!之後佢向家姐求助,家姐上到去見佢唔對路,即刻帶佢去白人區、離屋企30分鐘車程嘅醫院!

開刀取腸不果

醫生一見到就話佢個肚好脹,即刻做CT Scan(電腦斷層掃描),發現係盲腸發炎引致盲腸潰爛,仲爆咗,要即刻開刀!醫生話平時啲人如果係咁最多頂到2個鐘,點解可以頂到3日?雖然即刻開刀,但都抆唔到盲腸出嚟,因為入面全部腫晒,如果堅持要攞有機會整穿其他位置,就會好麻煩!最後只係洗腸,吊消炎藥吊咗一星期,盲腸仍留喺體內。咁會唔會翻發?就要等半年睇吓點,只有7%會出現!

最辛苦係……

而總共前後加埋佢有9日冇食嘢,暴瘦15磅,到依家都未肥番!不過佢講笑話最辛苦就係喺病床上冇嘢做,睇吓電視啦,點知全部都係飲食廣告!而佢當時有打電話同老婆講要開刀,不過避重就輕,Lisa S.之後揸咗10幾個鐘車返去搵佢,知道咁嚴重後都忍唔住鬧佢做乜忍咁耐!而本身嗰個星期日佢會去加國滑雪,好彩取消咗或者件事早咗發生,因為嗰度係山區,醫院冇咁先進,有乜嘢就大鑊了!但最驚嘅係,醫生話做咗呢種手術10年都未見過咁嚴重,如果佢再等多一日就會死!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!