掃呢頁CODE去手機

2019年5月25日 星期六

西甲:拉莫斯同老佛爺反面 勢離開皇馬 __,老佛爺,

(GettyImages)皇馬在歐聯16強出局後,隊長沙治奧拉莫斯同會長皮里茲喺更衣室吵大鑊,呢件事當時雖然被壓下,但並唔係就咁算,西班牙《馬卡報》報 ...


(Getty Images)


皇馬在歐聯16強出局後,隊長沙治奧拉莫斯同會長皮里茲喺更衣室吵大鑊,呢件事當時雖然被壓下,但並唔係就咁算,西班牙《馬卡報》報道,拉莫斯同皮里茲已經決裂,皇馬唔介意將拉莫斯出售,曼聯同巴黎聖日耳門等豪門都有興趣簽入呢位鐵衞。

沙治奧拉莫斯2005年加盟皇馬,效力皇馬14年,為球隊贏盡一切,現任主帥施丹同佢都做過隊友,係更衣室領導人物,今屆歐聯16強遭阿積士淘汰當晚,會長皮里茲衝入更衣室責罵球員,拉莫斯上前頂撞老細,當場火花四濺,拉莫斯更留下名句:「我對球隊鞠躬盡瘁,你計埋啲糧畀我,我即刻走!」型到噴汁。

33歲嘅沙治奧拉莫斯年薪1250萬歐元,違約金8億歐元,同皇馬仲有兩年合約,不過據報道,皇馬對佢轉會持開放態度,拉莫斯本人亦踢得唔開心想走,潛在買家計有曼聯、巴黎聖日耳門、利物浦及祖雲達斯,尚有中超球會,均有可能開出巨額轉會費。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!