掃呢頁CODE去手機

2019年5月25日 星期六

吳彥祖盲腸炎苦撐3日發晒燶 暴瘦15磅 __,吳彥祖,

吳彥祖盲腸炎苦撐3日發晒燶暴瘦15磅37分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入男神吳彥祖自爆早前盲腸炎經歷,搞到差點無命!事緣吳彥祖有 ...


  • 吳彥祖盲腸炎苦撐3日發晒燶 暴瘦15磅
  • 37分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


男神吳彥祖自爆早前盲腸炎經歷,搞到差點無命!事緣吳彥祖有一晚突然感到肚痛,睇醫生後只給他胃藥及止嘔藥,但食完藥依然劇痛,吳彥祖更形容該痛法有如被踢「春X」,仲要每10分鐘就痛一次。

痛足3日,吳彥祖最後搵家姐求救,家姐見狀即時載他到30分鐘車程的白人區醫院。當醫生見到吳彥祖腹部脹起,馬上進行電腦斷層掃描,先發現原來係盲腸潰爛,遂決定立刻做手術,但由於盲腸已經嚴重腫脹,如果夾硬取出,怕會傷及其他器官,於是最後只能洗腸,盲腸?繼續留喺個肚度。

就連醫生都驚訝吳彥祖的忍耐力,平常人只能忍兩個鐘,他卻可忍足3日痛楚,兼且其盲腸發炎程度,醫生亦話10年未見過,仲話遲多1日做手術就隨時無命。死過翻生的吳彥祖,亦因此暴瘦15磅,認真陰功。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!