掃呢頁CODE去手機

2019年5月25日 星期六

張栢芝:張栢芝39歲收生日卡 二仔:最好嘅媽媽 __,張栢芝,

Sosweet!女星張栢芝尋日(24日)39歲生日,日前佢就去到北京同粉絲提前慶祝,仲感動落淚,睇嚟非常感觸!而正日又點過呢?佢凌晨喺社交網上載生日卡 ...


So sweet!


女星張栢芝尋日(24日)39歲生日,日前佢就去到北京同粉絲提前慶祝,仲感動落淚,睇嚟非常感觸!而正日又點過呢?

佢凌晨喺社交網上載生日卡,上面寫住:「Happy B-DAY Mom I love you so much」原來係仔仔親手寫㗎!二仔Quintus仲以英文多謝栢芝對佢無微不至嘅照顧,仲大讚栢芝係最好嘅媽媽「Thank you for being the best mom ever」仲配咗個拎住氣球加心心嘅小朋友,甜在心頭嘅栢芝就留言:「❤️❤️❤️❤️❤️」

網民都大讚:「超懂感恩的小Q,超級棒的媽咪」、「等小Q長大了 女神一定會很幸福的  三個寶寶都會對你很好很好」、「生日快樂 永遠是最美的女神」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!