掃呢頁CODE去手機

2019年5月25日 星期六

張天愛:仍然愛羅素 張天愛坦言唔會再結第5次婚 __,張天愛,

依家張天愛致力推廣藝術文化事業,婚姻唔諗住。名媛張天愛早前接受車淑梅訪問,近年致力在內地開辦學校,輔助有需要的孩子學習藝術文化。唔講唔知,年底將「登六 ...


依家張天愛致力推廣藝術文化事業,婚姻唔諗住。


名媛張天愛早前接受車淑梅訪問,近年致力在內地開辦學校,輔助有需要的孩子學習藝術文化。唔講唔知,年底將「登六」的她,依然抱着青春樂觀的心態,笑言自己大概只有30歲左右,因為有一半時間都是在睡覺,由於她工作時常與小孩在一起,感覺一切都好簡單、好自然。

坦言唔會再結第五次婚

她表示要向父親張有興學習多作貢獻,媽媽平日亦愛助人,張天愛說媽咪以前駕車送父親到立法局後,會在大會堂向等巴士的人大叫:「邊個要去跑馬地?有順風車坐!」現時大部分時間在北京的張天愛,亦會經常回港探望年屆96歲的爸爸,她讚父親過往多次戰勝病魔,可以無恙再站起來,是「Superman」爸爸。回想當年母親病重,為了沖喜,不足20歲的張天愛第一次結婚,結果很快就離婚收場,她坦言:「先後四次婚姻都係因了解而分開,我係藝術家追求『變』,但婚姻卻要求穩定,每次結婚都開心,離婚好難過。我覺得自己害咗嗰啲男士,以後有人追都唔會心軟,我唔會結第五次婚,連我爸爸都勸我唔好再結。我真係想設立一間婚姻學校,可以喺婚前教授男女點樣成為好丈夫、好太太。」

被林青霞代自己陪伴囡囡而感動

張天愛常說對自己好的人太多,直言曾有30人想跟她結婚,而自己只結過幾次,笑言不算犯錯太多。當年張天愛未有被第一段婚姻嚇怕,後來跟邢李㷧結婚,她自問當時工作太忘形,時常忘記自己已為人妻、人母,即使自己的只是小公司也希望做出成績,加上自己很固執,簡直就像「和事業結了婚」,後來跟邢李㷧和平分手,可幸女兒同樣得到父母的愛。張天愛覺得邢李㷧很幸運,因後遇上林青霞,她說跟青霞本來就是朋友,互相支持,對於林青霞常為自己開解女兒,說親生媽媽只是工作忙,不要對自己有誤會,令她十分感動。她認為青霞很有愛心,時常聽她的女兒訴說感情事,亦比自己更有耐性。她說:「我哋係一家人,但唔係成日飲飲食食。我知道佢哋成日喺一齊,外面有咩傳聞亦唔使理,我唔使問,知道佢哋成日一齊就夠。」

與羅素分開但依然好愛對方

張天愛和羅素在一起的第四段婚姻,最終是因為文化差異而分開,她解釋:「我唔習慣去美國生活,嗰邊嘅人紋身、粗口我難接受。至於要佢跟我去中國,佢係明星、有位置嘅人,佢又接受唔到。我哋分開咗但依然好愛對方。」張天愛笑言一直對自己的名字有誤解,「我以為自己得到上天嘅愛,直至一位西藏大師解說,要我早啲覺醒,呢個係一個好苦嘅名,我從上天得到好多,要回報,要擔起個天,要我天天付出愛。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!