掃呢頁CODE去手機

2019年5月25日 星期六

吳廷燁:36年後重返無綫!吳廷燁最想同張文慈拍拖 __,吳廷燁,張文慈,無綫,

幾日再同Pinky合作先?藝人吳廷燁於電視劇《鐵探》內演「營長」一角相當成功,被網民指「奸到成精」。他晚上出席慶功宴,受訪時有感而發:「非常開心接咗呢 ...


幾日再同Pinky合作先?


藝人吳廷燁於電視劇《鐵探》內演「營長」一角相當成功,被網民指「奸到成精」。他晚上出席慶功宴,受訪時有感而發:「非常開心接咗呢個角色,台前幕後好愉快。今次係我36年前無綫藝訓班畢業後,首次真真正正拍無綫劇,有返娘家、返母校嘅感覺。(衣錦還鄉?)有咁嘅感覺,還咗個心願囉。(今次過足戲癮?)唔夠,如果角色再深入啲、多啲發揮仲好。」

問到他是否想「再下一城」,繼續幫無綫拍劇?他爽快表示:「想㗎,劇本好就得,繼唔繼續奸落去都冇所謂,我都想同多啲唔同類型嘅演員合作。(最想同緋聞女友張文慈演情侶?)都好喎,以前拍《殭屍》我暗戀佢,搞番套佢暗戀我啦。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!