網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月17日 星期四

謝雪心受恩師任白啟蒙投資磚頭保值 美國物業自住不放租 #謝雪心

謝雪心稱跟師傅學買「磚頭」保值。謝雪心今日到葵興拍廣告,講到投資心得,心姐表示都有留意樓市行情,本身屬於穩陣派,一直沒有買賣過股票,因為沒有時間追看股 ...




謝雪心稱跟師傅學買「磚頭」保值。


謝雪心今日到葵興拍廣告,講到投資心得,心姐表示都有留意樓市行情,本身屬於穩陣派,一直沒有買賣過股票,因為沒有時間追看股票升跌及做資料搜集功課。心姐稱自己唯一的投資便買磚頭(置業),她指當年接拍電影《李後主》時,跟隨師傅任劍輝和白雪仙到彌敦道一個住宅暫住方便拍戲,後來才得知此路段有半條街是師傅的物業,當時師傅收入不菲,每當收到片酬便購入物業保值,故心姐坦言當時已經有打算,將來有能力時也要學習師傅一樣買磚頭當投資。

問到現時擁有多少物業?心姐笑說:「幾多唔好講,喺美國同再遠少少地方都有,有時覺得嗰物業可以保值,有閒錢先買,我又冇放租,有時去到就住吓,唔使租酒店,十年八年後就會發覺升值,同埋始終一路有人出世結婚,磚頭係唔會跌穿底價。」她的投資物業心得是不要心急,要慢慢觀察樓市。

謝雪心憶起以前跟師傅任白去拍戲,才得知原來師傅擁有多個物業,心生羨慕。


謝雪心認為投資物業不能心急,慢慢觀察樓市。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!