網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月17日 星期四

余潔滢:【家姐升呢人妻】被余香凝影響!余潔滢心郁想結婚 #余潔滢 #余香凝

朋輩絕對會影響,更何況係家姐!藝人余潔滢(Zoe)的姐姐余香凝上月成為人妻,她坦言很戥對方開心,更因為對方,自己由覺得不一定結婚變做想結婚:「我之前覺 ...




朋輩絕對會影響,更何況係家姐!


藝人余潔滢(Zoe)的姐姐余香凝上月成為人妻,她坦言很戥對方開心,更因為對方,自己由覺得不一定結婚變做想結婚:「我之前覺得如果有事業梗係事業行先,我同家姐完全唔同,佢係想30歲前一定要結婚,但當我見到佢咁幸福時,我都會諗吓我都想喎,我冇話要幾多歲之前,但女仔都係想有自己家庭嘅幸福,但冇話下個拍拖就一定要結婚,我個年紀都未夠成熟去組織家庭,我都有事業要衝,所以睇時機。」講到與家姐感情深厚,可會不捨對方結婚?她笑言:「又冇乜咁嚴重,因為都會見。(佢嫁咗仲好?)我好衰,有次行街好想買衫,問佢幾時執晒啲衫走,哈哈,因為佢真係好多衫,如果執空衣櫃我可以擺多啲嘢。」提到有傳家姐懷孕,問到可準備榮升做姨姨?口密的她即封嘴:「順其自然啦,哈哈。(希望快啲做?)有得做梗係開心嘅。」


提到她在近期播出的ViuTV劇集《男排女將》飾演「安安」一角,飾演排球隊助教的她性格男仔頭、愛整古做怪。她透露難忘有幕濕身戲,身穿露腰短衫短褲的她全身濕透,拍攝時正值冬天,令她大呼凍,最尷尬是她當時更撞正「不方便」日子:「好驚濕咗唔知會點,好彩冇事,劇組準備得好充足。」講到今次與前輩鄧麗欣合作,她坦言很緊張:「去到最後1日煞科我先敢走過去問佢可唔可以合照,中間我唔敢同佢傾偈、影相,我好怕醜。」她謂開心可以與對方合作,亦可以從中學習:「睇到佢好專業,而且拍劇咁長時間,佢皮膚狀態、所有嘢都好好,如果可以做到佢咁就好。」


講到今次拍劇多年輕男演員,問到被他們圍住開工可是很開心?她笑言:「其實我一開始係好驚同擔心,因為我唔識佢哋,好彩顧定軒做我阿哥,佢主動同我傾偈。」之後她慢慢與大家混熟,相處愉快,更難忘有幕鏡頭後他們瘋狂亂跳舞:「但其實我跳舞唔係好勁,跳咗啲好老土嘅舞出嚟,佢哋笑咗我好耐。」而提到她首次拍劇,問到可有向演戲經驗較豐富的家姐取經?她坦言:「少啲,通常自己諗或問導演,係試過有次我覺得自己做得好差,番到去同家姐講,佢就畀啲意見我,叫我問多啲導演、編劇意見,同埋熟讀劇本,諗多啲角色性格係點。」她又謂家姐集集都有捧場。


場地:Flames

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!