網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月17日 星期四

鍾嘉欣:完美重着16年前選美戰衣!鍾嘉欣再跳呼拉圈舞索晒氣 #選美 #鍾嘉欣

已經超額完成喇!藝人鍾嘉欣於2004年由溫哥華來港參選「華姐」,憑表演呼拉圈舞一鳴驚人勇奪冠軍。事隔16年,現時已係兩孩之母嘅佢,再次挑戰呢項才藝表演 ...




已經超額完成喇!


藝人鍾嘉欣於2004年由溫哥華來港參選「華姐」,憑表演呼拉圈舞一鳴驚人勇奪冠軍。事隔16年,現時已係兩孩之母嘅佢,再次挑戰呢項才藝表演,更特意着上當時表演嘅戰衣,雖然佢笑言身材走樣:「我生咗兩件啦,如果有啲唧肉嘅位,你哋唔好笑我呀!」但着上身後依然合身,而且望落與當年變化不大,果然凍齡有術!


之後,佢簡單練習一輪後便立即表演,初時見佢都能完美「還原」各種動作,不過跳到中段時,佢逐漸跟唔上拍子大落後,亦表現得相當吃力,令佢都忍唔住感嘆:「跳就跳唔番啦講真,但起碼記到少少Step。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!