網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月17日 星期四

區瑞強細仔盡得靚聲真傳 無意步爸爸後塵入行做歌手 #區瑞強

現年65歲、有「民歌王子」之稱的區瑞強(Albert),昨晚與細仔區昕進(Adrian)現身《流行經典50年》,兩父子同台合唱《紅葉斜落我心寂寞時》的 ...






現年65歲、有「民歌王子」之稱的區瑞強(Albert) ,昨晚與細仔區昕進(Adrian)現身《流行經典50年》,兩父子同台合唱《紅葉斜落我心寂寞時》的中英版本,Adrian盡得爸爸的靚聲真傳。近年Adrian除在爸爸公司幫手外,亦開設了製作公司,包辦Albert演唱會,更試過出任監製。問到Adrian會否步爸爸後塵入行做歌手?他說:「我會暫時做住幕後,了解吓後面啲嘢。」Albert則認為阿仔若要做歌手,應該是10年前的事,畢竟阿仔已經30歲,故此做業餘歌手會比較合適。至於父子檔工作又會否有否拗撬?Adrian坦言未試過,Albert就覺得網上騷很複雜,自己很難應付,他會全部請教阿仔。

今次並非父子首度同台唱歌,上月Adrian已經亮相爸爸的online 騷,Albert曾經在訪問中說自己明白年輕人有一套想法,所以他樂於給兒子追求自己的夢想,至於Adrian亦不希望令人覺得只靠父蔭,希望憑自己努力得到認同。

另一方面,同場薛家燕準備了自家餅乾送給大家,預祝大家聖誕快樂,不過因為疫情關係,家燕姐今年不能與男友一起過節:「佢又唔喺香港,我又去唔到搵佢,差唔多一年冇見,係有啲難受同心噏,所以睇吓有啲乜嘢做到,可以令自己開心啲,但未諗到。」

區瑞強與兒子同台合唱。


Adrian曾經與爸爸online合唱,當時有不少網民讚唱得好聽。(影片截圖)


家燕姐邀請區瑞強父子做嘉賓。(facebook圖片)


家燕姐表示今年聖誕不會與男友一齊度過。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!