網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月17日 星期四

繽FUN主播室:李元玲疑似發露底照 遭網友斥過晒火位 #李元玲

李元玲疑似發露底照 遭網友斥過晒火位擁有火辣身材嘅馬來西亞鋼琴女神李元玲,經常喺社交網晒性感相。佢最新嘅靚相就以吊帶短裙上陣,騷深長事業線,之後再踎低 ...




李元玲疑似發露底照 遭網友斥過晒火位


擁有火辣身材嘅馬來西亞鋼琴女神李元玲,經常喺社交網晒性感相。佢最新嘅靚相就以吊帶短裙上陣,騷深長事業線,之後再踎低向前傾,令上圍傾瀉,不過下半身就失守,疑似走光露底。幅相之後引起網民激烈討論,有人仲話尺度過晒火位,令佢最後忍唔住刪走張「艷照」,仲好嬲咁回應網民添!


最近人氣急升嘅廚神黎諾懿又靚仔識嘢又好食,佢當年就係憑一道菜氹到老婆嫁畀佢,想知道佢仲有乜撒手鐧,記得今晚9點,睇實東網App嘅「繽FUN Live」喇,因為我哋搵到佢開直播呀。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!