網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月17日 星期四

蔡思貝:因王浩信不和?蔡思貝張曦雯合體證友情未變 #張曦雯 #王浩信 #蔡思貝

今日咁凍,蔡思貝張曦雯就齊齊晒腿。藝人蔡思貝與張曦雯(Kelly)今日出席《踩過界II》宣傳活動,最近有指兩人因王浩信而鬧不和,她們均矢口否認,見到相 ...




今日咁凍,蔡思貝張曦雯就齊齊晒腿。


藝人蔡思貝與張曦雯(Kelly)今日出席《踩過界II》宣傳活動,最近有指兩人因王浩信而鬧不和,她們均矢口否認,見到相關報道都一頭霧水,思貝稱:「好朋友唔係睇表面,在心中,曾經好朋友,一世好朋友。」


Kelly附和說:「話我哋社交網站冇互動,我食飯瞓覺都冇甫相,但唔代表我冇食飯瞓覺。我哋有聯絡,上個月仲一齊遊船河,只係啲報道選擇性去講。」她稱兩人初入行便認識,但直至這套劇才有合作機會,笑言一直恨齊齊拍攝旅遊節目。至於思貝是否如報道所言有提醒Kelly小心王浩信「溝女王」?思貝反問:「呢啲喺邊度嚟㗎?」Kelly指大家都是專業演員:「佢唔係『溝女王』,我哋拍《解決師》已經認識,大家都差唔多年紀,所以好傾得埋,冇話唔同邊個做朋友。」


另外,思貝在劇中的角色癲姐會變靚及成為律師,她解釋:「因為癲姐想有個新開始,佢想整走佢同盲俠嘅回憶,棚牙同條疤痕係一個象徵,之前佢想搵個唔介意佢容貌嘅人,但發生咗啲事推番佢呢個理念。」問到是否為第三輯作鋪排?她坦言:「好多人睇完個結局,都話希望癲姐同盲俠可以開花結果,呢段苦戀都拖拉咗兩輯,如果第三輯真係可以並肩作戰都幾熱血。(監製會唔會開第三輯?)我唔知,我問吓佢,同佢講我想要嘅聖誕禮物係開第三輯。」Kelly指劇集是採取開放式結局,認為劇情及角色有發展下去的空間。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!