網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月17日 星期四

李偲嫣含羞少女照曝光曾做張國榮歌迷會會長 瘋狂追星為哥哥改名Lettie #偲嫣 #張國榮

李偲嫣疑患武肺猝死,終年56歲。身為死忠「藍絲」的正義聯盟創辦人李偲嫣,原名李艷青,在年輕時曾經瘋狂追星,是張國榮(Leslie、哥哥)的忠實fans ...






李偲嫣疑患武肺猝死,終年56歲。身為死忠「藍絲」的正義聯盟創辦人李偲嫣,原名李艷青,在年輕時曾經瘋狂追星,是張國榮(Leslie、哥哥 )的忠實fans,甚至跟偶像改英文名為Lettie,不但加入了歌迷會,更擔任歌迷會的會長,可以出席活動跟哥哥接觸,甚至與其他歌迷一齊跟偶像合照,身為會長的她,可以站在哥哥身邊佔據有利位置,哥哥更搭着她的膊頭影相,這張合照更刊登在1989年出版的哥哥寫真集內。

據哥哥當年歌迷會的fans張小姐所講,李偲嫣在80年代已擔任哥哥歌迷會會長,亦是哥哥第一代歌迷會會長。李偲嫣由哥哥剛出道,已是忠實fans,她做會長的任期內,約有百多名會員。張小姐說:「以我印象中,佢係一個辦事能力幾高嘅人,當時佢會自己整表格招募歌迷,而每次開歌迷聚會,佢都會親自打畀我哋,清楚交代所有細節,佢嗰時對我哋都幾nice,哥哥都好信任佢。」據知哥哥曾把李偲嫣介紹給一些資深傳媒人認識,打好關係,她亦經常不厭其煩地聯絡記者。

她於2007年改名為李偲嫣,年輕時曾在無綫做臨時演員,之後去藝能唱片做幕後,90年代更開設娛樂公司,擔任鄺美雲、莫鎮賢、模特兒張沅薇的經理人,惟之後與藝人反面收場,鄺美雲和莫鎮賢都公開宣佈跟李偲嫣解約,有傳解約原因涉及錢銀瓜葛。

李偲嫣曾有兩段婚姻,跟前夫育有一子,有消息指她的前夫是江湖人士。據知,當年她在娛樂圈時,曾跟唱片公司高層Tommy拍拖,Tommy接受《蘋果》電話訪問表示:「我哋係舊同學,30幾年前喺呢行重遇之後拍拖,嗰時大家都係20幾歲,拍咗一段時間,分手後冇再聯絡,30幾年冇見面;今年好多朋友走咗,聽到佢離世,當然唔開心。」

李偲嫣(右3 )曾是張國榮歌迷會會長,哥哥還搭着她合照。(寫真集圖片)




李偲嫣聽哥哥唱歌,興奮到拍晒手。(寫真集圖片)


李偲嫣曾擔任鄺美雲經理人,其後反面收場。(網上圖片)


Tommy是唱片公司高層。(網上圖片)


Tommy承認曾跟李偲嫣拍拖,分手後已30多年冇見。(網上圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!