網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月17日 星期四

繽Fun專題:張繼聰1張圖秒激嬲謝安琪 呢個人夫偷咀女藝人辣㷫老婆! #張繼聰 #謝安琪

「自殺」方式果然層出不窮,呢班人夫係咪嫌命長?藝人張繼聰與老婆謝安琪結婚13年,就算育有一對仔女,兩公婆恩愛依然,係圈中模範夫妻。向來幽默風趣嘅張繼聰 ...




「自殺」方式果然層出不窮,呢班人夫係咪嫌命長?


藝人張繼聰與老婆謝安琪結婚13年,就算育有一對仔女,兩公婆恩愛依然,係圈中模範夫妻。向來幽默風趣嘅張繼聰不時出招冧老婆,不過最近唔小心「行差踏錯」,憑1張網上圖片火速激嬲老婆,圖中寫道:「用一句話表達出和平、寧靜、快樂的意境。得獎的是:『我太太睡着了!』」


佢留言:「成功刷新咗辣慶(㷫)老婆記錄。」而謝安琪亦配合老公搞笑留言:「咁唔知大家又估唔估到,呢個比賽嘅得獎者,佢得到嘅獎品係乜嘢啊?」網民留言話「花式自殺系列」、「沒有機會攞獎品了」,認真搞笑。


除咗老婆,「前世情人」囡囡張靖就係張繼聰最大死穴!佢晒出囡囡「有冇掛住我?」、「陣間發夢見」等萌爆錄音,冧到咁難怪在外專心工作嘅佢留言話:「原本心如止水,依家好想返屋企。」謝安琪留言「厲害厲害」,指自己冇咁嘅本事,似乎呷老公醋喎!


圈中亦有其他男星曾「自殺式」挑戰老婆,好似結婚7年嘅鄭伊健與蒙嘉慧,都係打機發燒友,有日鄭太突然網上鬧爆老公以為手掣失靈,誤將其遊戲中心愛嘅武器賣出,嬲到要「打佢一身」發洩!


張晉向來視蔡少芬如女王般看待,不過都試過唔小心踩親老婆條尾!佢自爆曾講錯「老夫老妻」激嬲老婆,本身唔明白,後來先知因為蔡少芬覺得呢4個字等同奉旨咩都唔使做,夫妻之間唔會再有浪漫同關心,甚至行街唔會再拖手。


譚俊彥於無綫劇《特技人》與女拍檔朱晨麗有激咀戲份,佢自爆因呢場戲返屋企要「跪玻璃」!皆因佢同老婆講同對手只有少許身體接觸,點知老婆睇完覺得「貨不對辦」原來咁激烈,最後搞到嬲嬲豬!


如有Follow開陸永同老婆Reina嘅社交網,都知道陸太負責充當柴可夫呢個角色,有年生日,陸永應承老婆會去學車同學影相,點知佢開「空頭支票」搞到陸太嬲到網上鬧爆:「嘥錢學車做乜都唔係為咗pass,係為咗畀張收據我睇。以後大時大節咪再送禮物。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!