網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月18日 星期一

娛樂專題:補祝29+1!朱晨麗塵封7年水着大解放 __,朱晨麗,

咁好身材唔好收埋先得㗎!藝人朱晨麗早前為補祝「29+1」,孖好友蔚雨芯到峇里度假,短短三日兩夜盡訴心中情。自2011年參選港姐後,朱朱已久未着泳衣示人 ...


咁好身材唔好收埋先得㗎!


藝人朱晨麗早前為補祝「29+1」,孖好友蔚雨芯到峇里度假,短短三日兩夜盡訴心中情。自2011年參選港姐後,朱朱已久未着泳衣示人,今次難得大解放騷身材。朱朱對首次「蜜」遊卻嫌未夠喉,更已約定明年再出遊。

朱朱去年劇接劇忙足成年,連30歲生日也未能慶祝,早前趁有三日空檔,即興撩好友蔚雨芯出埠,沒料對方爽快答應,立刻動身上網訂機票、酒店,她說:「冇諗住要做啲咩,只係想送個『29+1』禮物畀自己,揀峇里因為夠Relax,但搵機票、酒店過程好刺激,酒店仲要係臨飛前一日先Confirm到,好在又有人陪我癲!」

降溫要緊唔怕肥

面對當地酷熱天氣,朱朱已顧不及體形問題,眼見有雪糕店,即二話不說買來降溫,她說:「諗都冇諗,降溫要緊,食一個雪糕應該唔會肥得去邊嘅。」

燭光晚餐傾唔停

與蔚雨芯不經不覺相識7年,朱朱大嘆時間飛逝:「平時唔係成日見,多數都係短訊聯絡,今次趁機會食個燭光晚餐,慶祝咁多年嘅友誼,我哋連續兩晚都傾到唔願瞓。」

海天一色煩惱盡消

今次罕有地晒水着的朱朱,笑指要趁機着番夠本:「平時有跳舞Keep弗,但喺香港真係唔敢着泳衣,既然去到咁遠就解放吓!7年冇着,起初都有少少怕醜,要Warm Up一輪先敢示人。呢間酒店最出名係海天一色,我本身唔識游水,但睇住咁靚景色浸都幾舒服,咩煩惱都冇晒。」

「狗仔岩」睇日落

於酒店觀賞日落,但美景卻被岩石阻擋,朱朱解釋:「呢個岩石係間酒店地標,外形好似狗仔咁,好可愛,一邊望住太陽落山,一邊望吓隻可愛狗仔石,都幾浪漫。」

擺Pose喪影鬥性感

平日多獨遊的朱朱今次難得有伴,當然不放過機會互影,朱朱說:「好彩同女仔去,着到幾性感都唔會尷尬,同埋我哋會同一個景影好多張,揀最靚嗰張Keep,有時擺甫士擺到僵,好變態。」

眼闊肚窄全打包

難得「出走」,兩女連放飯時間也豁出去,朱朱說:「咩都想食,但知唔可以食得多,所以全部都嗌啲淺嘗,不過我哋都有打包返酒店。」

雪糕漢堡夠新奇

美食當前難以抵擋,尤其新奇食物,朱朱說:「今次喺餐廳叫咗客雪糕漢堡包,但天氣咁熱,啲雪糕一啲都冇溶,幾得意。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!