網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月18日 星期一

Mr.:Dash@Mr.秘婚宣布做老竇 老婆懷孕6個月 __,Mr.,

Dash@Mr.突然宣布做爸爸,原來佢喺上年已經結咗婚喇!樂隊Mr.的bass手Dash在昨天父親節突然於社交網上載BB超聲波照公布做爸爸!Dash接 ...


Dash@Mr.突然宣布做爸爸,原來佢喺上年已經結咗婚喇!


樂隊Mr.的bass手Dash在昨天父親節突然於社交網上載BB超聲波照公布做爸爸!Dash接受東網電話訪問,他大方承認笑說:「係呀!」原來Dash去年年初已跟拍拖4年的女友Joana求婚,還秘密簽字結婚了!

「點都要跪一跪」

Dash的太太Joana是澳門人,對方從事飲食業工作,兩人拍拖多年,他一直有結婚打算:「舊年年頭我喺澳門同佢求婚,當時得我哋兩個,我唔想搵大班人畀surprise嗰種!(有冇鮮花、戒指同跪低?)都有,點都要跪一跪!(佢有冇喊?)佢冇喊,不過我哋兩個嘅相處好鍾意搞爛gag,求婚幫佢戴咗戒指後,我話唔捨得隻戒指,佢戴咗即刻走,因為驚我攞番。」Dash透露隻求婚戒指價值5位數:「合理嘅,因應自己能力,我覺得誠意緊要過幾多卡。」

出年補擺酒

Dash表示求婚後,兩人在2017年的下半年於外地簽字註冊,但他希望低調保留私人空間,他說:「我同太太都有共識,唔想講喺邊度註冊,當日都係好簡單簽約,冇着任何婚紗禮服,有通知朋友,屋企人知我哋求咗婚都成日問幾時結婚,我就話我哋有分數㗎啦。」他決定待BB出世後,才計劃明年在港或澳門補辦喜酒,因為不想太倉卒。

老婆Call爆機報喜

他透露太太已有6個月身孕,預產期在9月左右,他說:「依家乜都唔諗,等BB平平安安健康出咗世先。」Dash笑言當日太太發現有喜,他正跟Mr.其他成員開會,當時放低了電話,接近會議尾聲,驚見有幾個太太的miss call,還以為太太有事,其後才知道太太報喜,他笑說:「嗰刻我睩大眼擘大口呆咗,好想將呢個喜訊第一時間通知阿榮(他的孖生細佬),因為阿榮都喺度開會,當時我忍住冇講,開完會阿榮車我,等我哋兩兄弟我就即刻講,佢開心到錫咗我幾啖。」之後他也有通知成員自己快做爸爸的喜訊,他說:「今年係Mr.入行十周年,又有自己小朋友,意義重大。」他亦有朋友夫婦跟他差不多同時間有喜,笑言四個新手父母無從入手,大家不時上網找資料研究一番。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!